نقد کتاب «آدم های اشتباهی» در فرهنگسرای فردوس

نقد کتاب «آدم های اشتباهی» در فرهنگسرای فردوس

فرهنگسرای فردوس برنامه چهارشنبه های کتاب را به منظور ساماندهی و ایجاد تحول جریان ساز در حوزه کتاب طی چهارشنبه های مرداد و شهریورماه سال جاری برگزار می کند.

به گزارش سایت خبری اکباتان و به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، در این برنامه بخش مختلفی همچون رونمایی، نقد و بررسی تازه های کتاب، دعوت از نویسندگان و چهره ها، تشکیل و تقویت گروه ها و کانون های دوستدار کتاب و کتابخانه وجود دارد. بر همین اساس در اولین چهارشنبه تیر ماه قرار است معرفی و نقد و بررسی کتاب «آدم های اشتباهی» اثر «شیوا مقانلو» با حضور نفیسه مرادی و مجتبی گلستانی به عنوان منتقدان این نشست ادبی، در فرهنگسرای فردوس اجرا شود.

آدمهای اشتباهی، چهارمین مجموعه داستان شیوا مقانلو که رویکردش مطابق اسمش است: آدم هایی که در در زمان و مکانی اشتباهی قرار گرفته اند. نگاه آیرونیک و بازیگوشانه به روابط انسانی، بازی با اسطوره ها و تاریخ و نگاه موشکافانه به روابط انسان معاصر در این مجموعه نیز چون آثار قبلی مقانلو تکرار شده اند. دو مجموعه داستان نخست مقانلو (کتاب هول – دود مقدس) که در بازار نایاب بودند نیز به ابتدای این کتاب جدید اضافه شده اند تا مخاطب بتواند سیر داستان نویسی 13 ساله مولف را یکجا پیش چشم داشته باشد.

شیوا مقانلو مدرس، نویسنده و مترجم ایرانی ساکن تهران است. وی سال ۱۳۷۶ وارد دانشگاه هنر و در رشته سینما مشغول به تحصیل و با مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه هنر فارغ‌ التحصیل شد. مقانلو فعالیت ادبی خود را با ترجمه کتاب «زندگی شهری» و چاپ آن در سال ۱۳۸۲ آغاز کرد و اولین مجموعه داستان خود را به نام «کتاب هول» در سال ۱۳۸۳ به چاپ سپرد. از او تا کنون بیش از ۳۰ کتاب (تألیف و ترجمه) به چاپ رسیده است.

فرهنگسرای فردوس روز چهارشنبه 4 مرداد ماه ساعت 17 میزبان این نشست می باشد و علاقمندان بالاخص اهالی شهرک اکباتان برای شرکت در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44081043 تماس حاصل نمایند.

منتشر شده در سه شنبه 3 مرداد 1396       کد خبر : 6812
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح