نمایش 300 دستگاه پیانو در شهرک اکباتان

نمایش 300 دستگاه پیانو در شهرک اکباتان

از روز پنجشنبه بزرگترین نمایشگاه ساز پیانو در کشور به میزبانی مجتمع مگامال شهرک اکباتان و تحت عنوان «پیانو باربَد» کار خود را آغاز کرده است. در این نمایشگاه 300 نمونه از برندهای مختلف این ساز به نمایش درآمده است. در ادامه محمد ملازم حسینی مدیر شرکت پیانوی باربَد در گفتگو با سایت خبری اکباتان توضیحاتی را در خصوص این نمایشگاه و نحوه فعالیت مجموعه تحت مدیریتش بیان نموده است.       

4 دوره در شیراز و حالا در تهران

پیانوی باربَد از سال 79 کار خود را به صورت اعتباری از شهر شیراز آغاز نمود و سال بعد از آن یعنی سال 80 اولین فروشگاه در این شهر با همین نام راه اندازی شده است. در حال حاضر نیز این برند در قالب 12 فروشگاه در شهرهای تهران، تبریز، اصفهان و ... کار خود را دامه می دهد.

در بحث نمایشگاهی نیز تجربه برگزاری نمایشگاه مذکور را طی 4 دوره در شهر شیراز داشته ایم و البته نمایشگاه فعلی بزرگترین نمونه ای است که در این زمینه در کشور برگزار شده است.   

قبل از افتتاح شعبه جدید دنبال کار اساسی بودیم

از ابتدای شهریور ماه شعبه دوم پیانو باربَد در تهران آغاز به کار می کند و به همین دلیل دنبال این بودیم که قبل از افتتاح شعبه جدید یک کار اساسی و متفاوت انجام بدهیم. بر این اساس احساس کردیم باید همان اتفاقی که به دفعات در شیراز رخ داده و مورد استقبال واقع شده، در ابعادی بزرگتر و اصولی تر در تهران رخ بدهد. با توجه به این مسئله مگامال را انتخاب کردیم چون فضای بسیار مناسبی به شمار می رود برای نمایشگاهی در این قالب.

در حال حاضر حدود 300 پیانو در این نمایشگاه ارائه شده است که 262 دستگاه آکوستیک، گرند و آپراید می باشد و 40 دستگاه پیانوی مابقی از نوع الکتریکی می باشد.  

مونتاژ پیانو در شیراز

صاحب برند پیانوی باربَد در ادامه افزود که این شرکت در سال در 2 نمایشگاه خارجی حضور پیدا می کند. نمایشگاه پیانو در شانگهای چین و فرانکفورت آلمان. به گفته وی در دنیا این اولین نمایشگاهی است که یک مجموعه خصوصی 300 دستگاه پیانو را یک جا و در یک مجموعه برای نمایش عمومی ارائه می کند.

در کنار برگزاری نمایشگاه 3 سال است که کار مونتاژ پیانو را در شهر شیراز انجام می دهیم. یعنی کارخانه ای در این شهر تأسیس شده است که قطعات بصورتی کوچک وارد کشور می شوند و در آنجا قطعات بر روی همدیگر قرار می گیرند. خود همین مونتاژ کاری 70 درصد از پروسه تولید را شامل می شود و محصولات نهایی که تحت لیسانس برند «کینگز برگ» تولید می شوند کیفیت بسیار بالایی را دارا می باشند.

دوستان مخالف شهرک اکباتان بودند

ما برای این منظور جاهای مختلفی از جمله مجتمع های تجاری گوناگونی را در تهران مورد ارزیابی قرار دادیم که در نهایت به این نتیجه رسیدیم که محیط طبقه همکف مگامال با وسعتی که دارا می باشد، تنها فضایی است که برای نمایشگاه مدنظر با این تعداد محصول جوابگو می باشد. 

دوستان ما در ابتدا با راه اندازی این نمایشگاه در شهرک اکباتان مخالف بودند و نظرشان این بود که محصولات ما به اصطلاح «لاکچری» (فانتزی) هستند و این محیط مناسب عرضه آنها نیست اما من از ابتدا اعتقاد داشتم که این برنامه با موفقیت رو به رو می شود و خدا را شکر که طی پنجشنبه و جمعه مخاطبان زیادی از اقصی نقاط کشور داشتیم. حتی در روز نخست، فروش به شهرهایی مانند بابل و تبریز داشتیم و این نشان می دهد که پیش بینی من درست بوده است.

در نمایشگاه مگامال فضایی ایجاد شده است که علاقمندان ساز پیانو می توانند از 300 مدل پیانو تست بگیرند و صدایی که مورد پسند می باشد را انتخاب و خریداری کنند. برای این منظور نیاز به فضایی بزرگ بود تا این تعداد دستگاه به رویت مشتریان برسد و انتخاب صورت پذیرد.

اقساط بلند مدت بدون بهره

یکی از مهمترین امتیازات ویژه ای که برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است، فروش محصولات طی اقساط 36 ماهه، بدون بهره و با دریافت پیش قسط مناسب می باشد. هنوز معلوم نیست که تداوم این نمایشگاه در آینده نیز برقرار باشد و به عبارتی بازهم شاهد میزبانی مگامال در این خصوص باشیم. اما چیزی که فعلا مشخص است ترافیک خودروهایی است که از اقصی نقاط تهران به اکباتان می آیند و مقصد سرنشینان مگامال می باشد.

این نمایشگاه تا جمعه هفته جاری یعنی 27 مرداد ماه همه روزه از ساعت 14 الی 23 در طبقه همکف مگامال پذیرای علاقمندان می باشد.

منتشر شده در شنبه 21 مرداد 1396       کد خبر : 6873
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح