اجرای پویش «از خودمان شروع کنیم» در غرب تهران

اجرای پویش «از خودمان شروع کنیم» در غرب تهران

دور دوم پویش «از خودمان شروع کنیم» در غرب پایتخت با هدف اصلاح و ارتقای فرهنگ ترافیک در زمینه حقوق عابر پیاده و توسعه استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله نقلیه، در قالب اجرای نمایش های خیابانی برگزار شد.

به گزارش سایت خبری شهرک اکباتان و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5، دور دوم پویش «از خودمان شروع کنیم» در حوزه حمل و نقل پاک ضمن حمایت از پویش سه‌ شنبه‌های بدون خودرو؛ با توسعه فرهنگ دوچرخه سواری بین شهروندان، از هر نوع رفتار حمل و نقلی شهروندان که باعث کاهش آلودگی هوا و حجم ترافیک شود؛ حمایت می کند.

طبق اعلام روابط عمومی منطقه 5، گروه های نمایشی و پرفورمنس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور در میادین غرب تهران به اجرای برنامه های نمایشی - آموزشی ترافیکی برای شهروندان پرداخته تا آنان را با نوع رفتار و قوانین مربوط به عابرین پیاده و همچنین قوانین و تکالیفی که راکبین خودرو و موتورسیکلت در قبال عابران دارند، آشنا کنند.

دور دوم پویش «از خودمان شروع کنیم» در ورودی غربی پایتخت تا پایان مرداد ماه سال جاری در روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته در معابر عبوری اصلی و محلات پرتردد منطقه 5 اجرا می شود.

منتشر شده در پنجشنبه 26 مرداد 1396       کد خبر : 6900
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح