اقدام عجیب شورایار اکباتانی در اعلام «احضار» خود به دادگاه

اقدام عجیب شورایار اکباتانی در اعلام «احضار» خود به دادگاه

روز گذشته الهه تیرا شورایار شهرک اکباتان که البته به دلیل عدم اطلاع از محل سکونت وی به قطعیت نمی توان وی را اکباتانی خطاب نمود، طی حرکتی عجیب برگه احضاریه خود به دادگاه را در فضای مجازی تلگرام منتشر نمود.  

به گزارش سایت خبری اکباتان، این شکایت با عناوین «نشر اکاذیب، تهمت و افتراء» طی روزهای گذشته صورت گرفته است و البته به دلیل «درخواست شاکی مبنی بر حفظ آبروی افراد» از انتشار عمومی آن خودداری شده بود. اما با این حال خود متهم آن را منتشر ساخت و به نظر می رسد هدفش نیز به نوعی همراهی سایر اعضای امناء اکباتان بوده است که به عبارتی می توان آن را «یارکشی» قلمداد کرد.

همچنین تیرا پس از ارسال تصویر این احضاریه متنی را نوشته است که احتمالا منظورش «درخواست کمک» از اعضای امناء می باشد : «از دبیر و امناء محترم بویژه بازرس هر دو دوره موکدا تقاضا  دارم نسبت به حل این قبیل معضلات و اطلاع امناء محترم از جزئیات و اعمال خلاف قانون این فرد که دوسال به مدارا گذشت، ضمن دستور جلسه فردا یکبار برای همیشه این قبیل مسائل حاشیه ای از سرای محله ریشه کن شود».

وی همچنین در پیام دیگری آورده است: «کجا یک شورایار[ی] که بی ادعا در خدمت محله است باید به دادگاه و پاسگاه احضار شود؟؟؟؟؟؟!!!!!»

در رابطه با احضاریه صادر شده باید گفت که تاریخ آن 31 مرداد ماه می باشد و البته محل اقامت درج شده سرای محله شهرک اکباتان می باشد که همچنان بر ابهامات محل سکونت شورایار اکباتانی می افزاید.

پس از ارسال تصویر این احضاریه و در اثناء گفت و گوهای صورت گرفته در فضای تلگرام سعید رهنما دیگر شورایار شهرک اکباتان که در مقام «رابط اطلاع رسانی شورایاری» نیز فعالیت می کند، این مشکل را داخلی قملداد کرده است که باید از طریق گفت و گو و مفاهمه برطرف شود و به نظر می رسد حرف وی غیر منطقی نباشد. طبعا با صحبت های رو در رو و پرهیز از نسبت دادن تهمت های خلاف واقع می توان مسائل را بسیار راحت تر از آنچه که رخ می نمایند حل نمود.  

منتشر شده در يكشنبه 29 مرداد 1396       کد خبر : 6912
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح