تیم فوتبال نونهالان بیمه قهرمان فستیوال غرب تهران

تیم فوتبال نونهالان بیمه قهرمان فستیوال غرب تهران

تیم فوتبال نونهالان کوی بیمه موفق شد قهرمانی رقابت های فستیوال غرب تهران را که  با شرکت 6 تیم برگزار شده بود، بدست آورد.

به گزارش سایت خبری شهرک اکباتان، این تیم که با عنوان «آگزا» در این رقابتها شرکت بود در دور پایانی موفق شد با نتیجه 3 بر 1 مقابل حریف به پیروزی برسد تا با کسب 12 امتیاز از 4 مسابقه و زدن 18 گل به عنوان نخست این فستیوال دست پیدا کند.

در این رقابتها که بصورت دوره ای برگزار شد 6 تیم در رده سنی نونهالان از محلاتی همچون ورد آورد، جنت آباد، شاهین شمالی و ... شرکت داشتند و در پایان نونهالان بیمه موفق شدند با اقتدار عنوان نخست را از آن خود کنند. گفتنی است به تیم قهرمان کاپ قهرمانی نیز اهدا گردید.  

زمین چمن مصنوعی کوی بیمه با حمایت های مستقیم شورایاری بیمه (بالاخص سید روح ا... علوی نیا دبیر شورایاری)، مدیر محله و اداره اجتماعی شهرداری ناحیه 6 دوران بسیار پر بار ورزشی را سپری می کند. البته باید یادآور شد که در ابتدای حضور شورایاری کوی بیمه وضعیت این زمین اصلا در شرایط مناسبی قرار نداشت و حتی پیمانکار سابق 4 ماه اجاره معوقه خود را نیز پرداخت نکرده بود اما با تدابیر صورت گرفته از اطرف امناء و شورایاران این محله تغییرات مثبتی صورت گرفت و امروز این زمین به یک پایگاه قهرمان پروری در سطح ناحیه 6 منطقه 5 و حتی غرب تهران تبدیل شده است.   

سایت خبری اکباتان ضمن آرزوی موفقیت روز افزون برای تمام دست اندرکاران ورزشی ناحیه 6 امیدوار است روند موفقیت های اینچنینی همچنان تداوم داشته باشد.

منتشر شده در دوشنبه 13 شهريور 1396       کد خبر : 6978
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح