مگامال، سرگروه فیلمهای توقیفی

مگامال، سرگروه فیلمهای توقیفی

شامگاه پنجشنبه ۹ شهریور معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در برنامه شهر فرنگ شبکه خبر حاضر شد و درباره فعالیت کمیته رفع توقیف فیلم‌های سینمایی گفت: ۱۲ فیلم در کمیته رفع  توقیف فیلمهای توقیفی مطرح شد که درباره ۵ فیلم به جمع بندی نهایی رسیدیم و با اصلاحاتی توانستند نظر کمیته را جلب کنند و پروانه نمایش بگیرند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، پس از گفت و گوی تلویزیونی براهیم داروغه زاده حالا شنیده ها حاکی از آن است که طبق رایزنی های صورت گرفته پردیس سینمایی مگامال در شهرک اکباتان به عنوان سرگروه فیلمهای سینمایی توقیف شده انتخاب و قرار است به زودی این فیلمها با محوریت پردیس سینمایی مورد اشاره اکران شوند.  

به نظر می رسد بحث سرگروهی اکران فیلمهای سینمایی توقیف شده که به تازگی اجازه نمایش دریافت کرده اند، تلاشی در جهت جذب مخاطب بیشتر در پردیس سینمایی مگامال باشد. امری که طی ماههای گذشته آنطور که باید و شاید محقق نشده است.

در هر حال سرگروهی پردیس سینمایی مگامال در این موضوع خاص، می تواند امتیاز خاصی محسوب شود که توسط سازمان سینمایی به این مجموعه سینمایی اعطا شده است.

پردیس سینمایی مگامال با بهره گیری از 10 سالن نمایش و دارا بودن حدود 1400 نفر ظرفیت، بزرگترین پردیس حال حاضر سینمایی کشور محسوب می شود. کلیه امکانات به کار رفته در این مجموعه از بهترین شرکت های تأمین کننده تجهیزات سینمایی دنیا تأمین شده و این امید وجود دارد که طی ماههای آتی و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، مخاطبان این مجموعه بیش از پیش افزایش یابد.     

منتشر شده در يكشنبه 19 شهريور 1396       کد خبر : 6999
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح