نگرانی مالکان در پی انتشار خبر جا به جایی «هایپرمی»

نگرانی مالکان در پی انتشار خبر جا به جایی «هایپرمی»

روز گذشته تعدادی از مالکان واحدهای تجاری در مگامال طی تماس هایی با 4 اکباتان نگرانی خود را از آنچه که «تلاش مگامال برای جایگزینی یک برند داخلی به جای هایپرمی» خوانده می شد اعلام کردند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، تقریبا یکی دو سالی می شود که با نزدیک شدن به ماههای پایانی سال نگرانی مالکان در مجتمع تجاری مگامال به سبب عدم تمدید قرارداد «فروشگاه هایپرمی» افزایش می یابد و این بار نیز خبرهایی به گوش آنها رسیده که قرار است یک برند داخلی که اتفاقا در ابتدای جاده مخصوص و بعد از شهرک شهید فکوری یک فروشگاه را به خود اختصاص داده جایگزین هایپرمی شود.  

علت نگرانی مالکان

مالکان معتقدند که هایپرمی در حال حاضر مهمترین قسمت مجتمع مگامال در بحث جذب مشتری است و در همین راستا با پیاده سازی شیوه های نوین کسب و کار توانسته بیشترین میزان مشارکت مردم را جذب و خدمات خود را ارائه نماید.

بر همین اساس از نظر این گروه عدم تمدید قرارداد هایپرمی ضررهای جبران ناپذیری را برای موجودی مالی آنها یعنی قیمت واحدهای تجاری به همراه خواهد داشت مخصوصا اینکه اگر جایگزین هایپرمی از برندهای باشد که در شرایط فعلی و به نسبت سایر رقبا کمتر در کانون توجه قرار دارند.

توافق نامه جا به جایی امضاء شده است؟

افراد نگران در این رابطه صحبت از توافق نامه ای می کنند که میان مگامال و این برند فروشگاهی به امضاء رسیده و بر اساس آنء رقمی نزدیک به «یکصد میلیارد تومان» کل فضای فروشگاه هایپرمی که شامل 3 طبقه می باشد به مجموعه جدید واگذار شده است. در این رابطه برخی منابع نزدیک به مدیران مگامال موضوع را تکذیب کردند و حتی «رمضانی» به عنوان نماینده «مالکان واحدهای تجاری» به 4 اکباتان اعلام کرد که صحبت هایی برای توافق نامه صورت گرفته است اما هنوز امضایی در کار نیست. این شخص همچنین اذعان کرد که مذاکراتی با چند برند در حال انجام است اما هنوز هیچ چیز قطعیت پیدا نکرده است. وی در خاتمه گفت: با نزدیک شدن به زمان پایان قرارداد هایپرمی، حق مگامال است که رایزنی های خود را با سایر متقاضیان فعالیت فروشگاهی انجام دهد و بهترین قرارداد ممکن را از حیث منافع تجاری منعقد کند.

موضع مدیران هایپرمی

در مقابل تمام این فعل و انفعالات مدیران ارشد شرکت «سامان اندیشان امرتات» که مالکیت برند هایپرمی را در اختیار دارند تقریبا موضع سکوت در پیش گرفته و تنها مدیر روابط عمومی این شرکت در مقابل پیگیری های 4 اکباتان به گفتن یک جمله بسنده کرد، «هنوز از مدت قرارداد ما باقی مانده و در زمان متقضی در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد».

هایپرمی تنها یک فروشگاه نیست

اما در این میان یک سوال مهم مطرح است و آن اینکه چرا اینقدر ماندن هایپرمی در اکباتان اهمیت دارد؟ برای پاسخگویی به این سوال تنها کافی است به چند گزینه زیر توجه کنید.

  • استخدام و فعالیت کاری برخی از جوانان اکباتانی در این فروشگاه.  
  • وجود تنوع محصولات به حدی که بیشتر مایحتاج روزانه اهالی شهرک اکباتان و حتی سایر محلات همسایه با قیمتی مناسب تأمین می شود.
  • اجرای برنامه های فرهنگی با فرا رسیدن مناسبت های مختلف تقویمی (سفره هفت سین، جشن غدیر و ...)
  • مدیریت پاسخگو و ارزش و احترام برای مشتریان در هایپرمی اکباتان  

با توجه به مطالب فوق مشخص است که چرا ماندن هایپرمی اینقدر مورد تأکید قرار دارد آنهم در شرایطی که حتی پردیس سینمایی مگامال به دنبال استفاده از ظرفیت مشتریان این فروشگاه برای فروش بیشتر بلیط های سینمایی خود می باشد.

در همین زمینه 4 اکباتان به سبب اهمیت موضوع و تأثیراتی که در بحث زندگی اجتماعی برای اهالی اکباتان بوجود خواهد آمد، ضمن پیگیری آمادگی خود را برای انعکاس نظرات طرفین اعلام می نماید. 

منتشر شده در يكشنبه 7 آبان 1396       کد خبر : 7247
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح