نامه هیئت مدیره A4: آب بلوک را قطع نکنید

نامه هیئت مدیره A4: آب بلوک را قطع نکنید

همانطور که طی روزهای گذشته اطلاع رسانی لازم صورت گرفت، قبض آب بلوک A4 با عددی در حدود 233 میلیون تومان رکورشکن قبوض آب مصرفی در بلوکهای شهرک اکباتان شده است.

به گزارس سایت خبری اکباتان، پس از بروز این مشکل تلاشها و مکاتباتی از طرف هیئت مدیره بلوک صورت گرفته است اما این تلاشها تاکنون به حصول نتیجه مورد نظر منتهی نشده تا جاییکه رئیس هیئت مدیره این بلوک پس از نامه ای که در مورخه 25 شهریور برای مدیریت منطقه ای آبفای تهران ارسال و اعتراض مجموعه بلوک را اعلام کرده، مجددا در تاریخ 29 مهر مکاتبه ای مشابه با ادبیات نامه قبلی را با مخاطب قرار دادن «امور مشترکین اداره آب و فاضلاب استان تهران» انجام و در پایان آن درخواست «عدم قطع آب بلوک» را تا رفع مشکل مذکور اعلام نموده است.   

در این رابطه آنطور که از نامه اول هیئت مدیره بر می آید، تعویض بدون دلیل کنتور بلوک که در ابتدای سال جاری صورت گرفته است علت اصلی مشکل قلمداد شده و از طرف گروهی از ساکنین فقدان مدیریت اجرایی متمرکز عامل بروز مشکلاتی از این دست عنوان شده است.

طبق اعلام گروهی از ساکنین طی هشت سال گذشته، 8 نفر به عنوان مدیر عامل در این بلوک مشغول به کار شده اند و پس از مدتی مسوولیت خود را ترک کرده اند که البته تأیید این مطلب نیازمند توضیحات بیشتر از جانب هیئت مدیره محترم این بلوک می باشد.

در این راستا 4 اکباتان طی روزهای گذشته تماسی را با رئیس هیئت مدیره این بلوک به جهت ارائه توضیحات لازم در این خصوص برقرار نموده که تا لحظه تنظیم خبر هیچ واکنش خاصی از طرف هیئت مدیره بلوک صورت نگرفته است.

به هر روی پرداخت قبض آب چند صد میلیونی ارتباط کاملا مستقیم با سرمایه مادی ساکنین دارد و بی شک باید تمامی تلاشها در جهت احقاق حقوق افرادی که درصد بالایی از آنان را بازنشستگان تشکیل می دهند، به کار گرفته شود تا به امید خدا این مشکل به بهترین شکل ممکن حل و فصل شود.        

منتشر شده در چهارشنبه 10 آبان 1396       کد خبر : 7263
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح