رستوران اکباتانی تازه از «پلمب» درآمده بازهم تخلف می کند

رستوران اکباتانی تازه از «پلمب» درآمده بازهم تخلف می کند

یکی از رستوران هایی که چندی پیش به سبب بروز برخی تخلفات از سوی نهادهای انتظامی با جریمه «پلمب» مواجه شده بود، مجددا در بازگشایی روند تخلفات خود را در پی گرفته است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، این رستوران که در یکی از بازارچه های فاز 1 شهرک اکباتان نزدیک به اتوبان مخصوص قرار دارد در اقدامی عجیب بعد از ساعت 12 شب به فعالیت خود ادامه می دهد و البته این ادامه فعالیت با صدای موسیقی و ارائه «قلیان» همراه می شود که در نگاه نخست کمتر بیننده ای این موضوع را باور خواهد کرد اما ...  

در همین زمینه چندی پیش به سبب بروز همین نوع تخلفات نهادهای انتظامی برخوردهای لازم را با این واحد صنفی به انجام رسانده بودند اما مشخص نیست که بعد از پلمب یک هفته ای این رستوران، چرا در بازگشایی مجدد باز هم باید شاهد تکرار این رفتارها از سوی مدیریت این رستوران باشیم!؟    

گفتنی است یکی از موارد مهمی که کسبه به شکل جدی ملزم به رعایت آن هستند ساعت پایان اتمام فعالیت یعنی 12 شب می باشد و اگر فردی گذرش به اداره مرکزی مرکزی اماکن شهر تهران افتاده باشد به خوبی متوجه می شود که در این زمینه هیچگونه ارفاقی متوجه متخلفین نمی شود.

در این زمینه ذکر این نکته ضروری است که اکثریت کسبه اکباتان با توجه به نظارت های «شدید و همیشگی» نسبت به رعایت این مورد نهایت همکاری لازم را به انجام می رسانند و مورد فوق تنها یک نمونه خاص در محدوده مورد اشاره به شمار می رود.   

منتشر شده در پنجشنبه 25 آبان 1396       کد خبر : 7327
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح