حمایت شهرداری ناحیه 6 از کسبه و اصناف در مرحله اجرا

حمایت شهرداری ناحیه 6 از کسبه و اصناف در مرحله اجرا

همانطور که پیش از این اعلام کرده بودیم شهرداری ناحیه 6 در نظر دارد برای کسبه قانونمند شهرک اکباتان و بیمه که نسبت به رعایت زیبایی بصری محیط شهری همکاری لازم را دارند، یک برنامه حمایتی تدوین و به مرحله اجرا برساند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، اصل این داستان از چسباندن تراکت و پوستر برخی اصناف در فضای عمومی و تردد مردم در سطح ناحیه 6 آغاز شد و شهرداری تصمیم گرفت علاوه بر ارسال پرونده متخلفین به دادگاه برای رعایت کنندگان حقوق شهری هم طرح های تشویقی خاصی در نظر بگیرد. بر همین اساس و طبق برنامه ریزی و پیگیری اداره زیباسازی شهرداری ناحیه مجوز نصب یک «بنر پرتابل» قابل توجه (با استفاده از داربست)  در یکی از نقاط پر تردد محدوده از شهرداری منطقه 5 دریافت شده و طی امروز و فردا کار نصب بنر تبلیغاتی اولین کسبه قانونمند به انتخاب خود شهرداری ناحیه انجام خواهد گرفت.

در این رابطه معیارهای انتخاب کسبه بر اساس دریافت مجوز برای نصب تابلو، عدم توزیع و نصب اقلام تبلیغاتی و همکاری با شهرداری ناحیه در برخی امور دیگر اعلام شده است.

قطعا اقدام صورت گرفته از طرف مدیران شهرداری ناحیه 6 و بالاخص شخص شهردار قابل توجه و تقدیر است که علاوه بر فضای برخورد، تشویق نیز مدنظر قرار دارد. اما نکته دیگری که نباید از آن غافل شویم نوعی از «مدیریت مشارکتی» در مواجهه با برخی مشکلات است که در دستور کار قرار گرفته. باید پذیرفت که برخوردهای سلبی طی سالهای گذشته آنطور که باید مثمر ثمر نبوده است و قطعا با چنین رفتارهایی، فرهنگ سازی لازم نیز در بطن کار قرار خواهد گرفت.  

منتشر شده در يكشنبه 12 آذر 1396       کد خبر : 7377
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح