نقاش اکباتانی به عنوان نماینده کشور در رقابتهای جهانی آبرنگ

نقاش اکباتانی به عنوان نماینده کشور در رقابتهای جهانی آبرنگ

مهران یوسفی نقاش باسابقه اکباتانی به عنوان یکی از 2 نماینده ایران در مسابقات جایزه بزرگ و بین المللی نقاشی آبرنگ در کشور هندوستان حضور پیدا کرد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، دومین دوره مسابقات بین المللی نقاشی آبرنگ که در کشور هندوستان برگزار می شود امسال حال و هوای دیگری به خود گرفته چون پس از فراخوان چند ماه پیش انجمن جهانی نقاشی آبرنگ که در سطح تمام کشورهای عضو این انجمن صورت گرفت، حالا 2 نماینده از ایران در این رویداد بزرگ نقاشی و البته در کنار سایر هنرمندان بزرگ این عرصه حضور پیدا کرده اند.

همانطور که اشاره شد در بین 24 نماینده ای که از 5 قاره دنیا برای شرکت در این رقابتهای هنری امکان حضور پیدا کرده اند 2 نقاش ایرانی هم موفق شده اند مراحل مختلف انتخاب آثار را سپری و در نهایت در جمع منتخبین حضور پیدا کنند. این 2 هنرمند ایرانی نخست مهران یوسفی مدرس قدیمی نقاشی در شهرک اکباتان و دوم هنرمندی دیگر از استان اصفهان که البته حضور توامان این 2 نماینده برای کشور افتخاری بس بزرگ است.

نمایندگان کشورمان روز جمعه به هندوستان سفر کرده اند و احتمالا امروز (یکشنبه) یا فردا نوبت به هنرنمایی آنها خواهد رسید. ضمن اینکه از هر 2 نفر برای شرکت در ورکشاپ گروهی با حضور سایر نقاشان بین المللی آبرنگ دعوت به عمل آمده است. این ورکشاپ تقریبا مراسمی است با هدف نشان دادن همدلی و اتحاد هنرمندان جهانی نقاشی آبرنگ که به ابتکار انجمن جهانی برگزار می شود.

در این رابطه شایان ذکر است که در میان حاضرین در این برنامه هنرمندانی از کشورهای کانادا، آمریکا، تایلند، مالزی، پرتغال و ... نیز حضور دارند که همین گستردگی نمایندگان کشورهای شرکت کننده بر اهمیت آن به مراتب افزوده است.   

مهران یوسفی در حال حاضر مدیر مسوول آموزشگاه هنرهای تجسمی ققنوس در اکباتان است و در حال حاضر بیش از 20 سال سابقه تدریس و فعالیت هنری را در این محدوده دارا می باشد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه های موسسه ققنوس و ارتباط با هنرمندان این آموزشگاه می توانند با شماره تلفن 44633790 تماس حاصل نمایند. 

منتشر شده در يكشنبه 19 آذر 1396       کد خبر : 7411
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح