برخورد دوباره شهرداری ناحیه با تخلف بلوک 12

برخورد دوباره شهرداری ناحیه با تخلف بلوک 12

صبح روز گذشته (سه شنبه) عوامل اجرایی شهرداری ناحیه 6 برای دومین بار موانع ایجاد شده توسط بلوک 12 در لاین کندروی خیابان صنایع هواپیمایی در شهرک اکباتان را تخریب کردند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، شب گذشته محمد اسدالهی شهردار ناحیه 6 در گفت و گویی کوتاه با 4 اکباتان خبرِ تخریب موانع ایجاد شده توسط هیئت مدیره بلوک 12 را اعلام و در ادامه افزود: پس از درج خبر تخلف صورت گرفته واکنش لازم را انجام دادیم، قبلا هم اعلام کرده بودیم که با سوء استفاده هایی که توسط برخی بلوکها صورت می گیرد برخورد خواهیم کرد.

پیش از این و در ماه گذشته هم بلوک 12 یکبار دیگر اقدام به نصب موانعی در محوطه مابین این بلوک و هنرستان فنی و حرفه ای مجاور کرده بود تا از محیط محصور شده به عنوان پارکینگ اختصاصی ساکنین بلوک خود استفاده کند.

همان ایام اسدالهی در واکنش به این رفتار، با صراحت اعلام کرد: «همیشه سیاست کاری اش تعامل و حمایت از بلوکهای شهرک اکباتان است اما متأسفانه برخی اوقات در این راه سوء استفاده هایی صورت می گیرد که اصلا در شأنیت مدیریت برخی بلوکها قرار ندارد».

فردای روزی که این ابراز عقیده صریح شهردار ناحیه 6 صورت گرفت، عوامل میدانی شهرداری برای نخستین بار موانع ایجاد شده را تخریب کردند اما این پایان ماجرا نبود چون طی روزهای گذشته بازهم «طناب قرمز رنگ کذایی» با هدایت نگهبان این بلوک برپا و از تردد برخی خودروها در محوطه مورد اشاره جلوگیری به عمل می آمد.

پس از کش و قوس های صورت گرفته، روز گذشته برای دومین بار نیروهای اجرایی شهرداری ناحیه 6، تخریب موانع ایجاد شده را به انجام رساندند و حالا باید منتظر ماند و دید که آیا باز هم هیئت مدیره این بلوک بر اقدامات غیر قانونی خود پافشاری می کند یا نه؟   

منتشر شده در چهارشنبه 22 آذر 1396       کد خبر : 7425
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح