فرصت بازاریابی و فروش برای مددجویان بنیاد رایحه

فرصت بازاریابی و فروش برای مددجویان بنیاد رایحه

بنیاد نیکوکاری رایحه با هدف اشتغال زایی و خودکافی بانوان سرپرست نمایشگاه محصولات تولیدی خانواده های تحت پوشش این مجموعه را برگزار خواهد گرفت.

به گزارش سایت خبری اکباتان و به نقل از روابط عمومی رایحه: نمایشگاه مذکور شامل انواع پوشاک، صنایع دستی، گلیم، نمد، زیور آلات، غذاهای سنتی و ... می باشد و قرار است در کنار فروش برخی محصولات تولیدی که توسط خانوده های تحت پوشش این مجموعه انجام می گیرد، کار بازاریابی و فروش تولیدات واحدهای صنفی دیگر نیز توسط مددجویان این موسسه به انجام برسد تا زمینه های خودکفایی هر چه بیشتر افراد نیازمند فراهم شود.

در واقع خودکفایی و اشتغال بانوان سرپرست خانوار یکی از مهمترین سیاست های کاری بنیاد نیکوکاری رایحه می باشد که طی سالهای گذشته نیز همیشه مورد توجه بوده و برای این منظور حتی «مشاوره کسب و کار» هم با حضور مشاورین کارآزموده در محل این موسسه برگزار می شود.

این نمایشگاه از تاریخ 25 الی 29 آذر در محل موسسه خیریه رایحه واقع در کوی بیمه سوم، روبروی پارک گلایل، نبش کوچه مهرداد برگزار خواهد شد و علاقمندان جهت استفاده از فرصت برگزاری این نمایشگاه می توانند به این محل مراجعه کنند.

بنیاد نیکوکاری رایحه یکی از قدیمی ترین موسسات خیریه در منطقه غرب شهر تهران می باشد که به واسطه حضور خانواده شهید تندگویان در رأس هرم مدیریت آن از اعتبار و ارزش خاصی در بین آحاد مردم جامعه برخوردار است. این مجموعه در کنار خدمات حمایتی برای زنان نیازمند سرپرست خانوار همیشه دورنمایی از حمایت و همراهی برای مناطق محروم کشور را نیز مدنظر دارد و بر همین اساس ساخت و ساز اماکن فرهنگی و آموزشی طی سالهای گذشته و با تلاش خیرین این بنیاد به انجام رسیده است.          

منتشر شده در پنجشنبه 23 آذر 1396       کد خبر : 7434
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح