خوشحالم که رئیس هیئت مدیره مرکزی هنوز استعفا نداده

خوشحالم که رئیس هیئت مدیره مرکزی هنوز استعفا نداده

یکی از اعضای هیئت مدیره مرکزی در جلسه ای که با حضور هیئت مدیره های بلوک 11، 13 و پیمانکار شرکت مترو داشتیم تنها به صورت فیزیکی در سمت هیئت مدیره ها قرار داشت ولی از لحاظ فکری همراه شهرداری و پیمانکار مترو بود.

به گزارش سایت خبری اکباتان، روز گذشته علیرضا جهانگیری نائب رئیس بلوک 13 در خصوص بازگشایی ورودی جدید مترو در فضای این بلوک و البته واکنشهای اعضای هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان در این خصوص گفت: در بحث احداث درب جدید مترو در مقابل بلوک 13 چندی پیش در جلسه ای شرکت کردیم که علاوه بر اعضای هیئت مدیره مرکزی نماینده ای از شهرداری و شرکت پیمانکار خط مترو هم حضور داشتند. در آن جلسه نظرات یکی از اعضای هیئت مدیره مرکزی کاملا نزدیک به طرف مقابل ما یعنی شهرداری و پیمانکار مترو قرار داشت و اگر ایشان خودشان را معرفی نمی کردند قطعا این برداشت برای ما وجود داشت که این فرد یکی از اعضای شهرداری یا شرکت پیمانکاری می باشد.

وی در ادامه افزود: فرد مورد نظر در آن جلسه در خصوص استفاده از قانونی که به عنوان «ماده 9» معرفی می شد و طبق آن پیمانکار مترو می توانست برای انجام پروژه خود از طریق حکم دادگاه زمین مورد نظر را در اختیار بگیرد، صحبتی را مطرح فرمودند که به نظر من بسیار جای تأسف داشت. چون متأسفانه شاهد هستیم کسانی که می آیند در هیئت مدیره مرکزی و باید برای منافع شهرک اکباتان تصمیم بگیرند، در عمل شیوه دیگری را انتخاب می کنند که به نظر من این طرز رفتار اصلا صحیح نیست.

جهانگیری همچنین گفت: در حال حاضر بسیار خوشحال هستم که جناب آقای ارادتی رئیس هیئت مدیره مرکزی همچنان مسوولیت را بر عهده دارند و استعفا نداده اند چون اگر غیر از این رقم خورده بود دیگر معلوم نبود که چه بلایی سر بلوکهایی اکباتان می آمد.

نائب رئیس بلوک 13 در مورد احداث ورودی جدید مترو هم خاطر نشان کرد: در گذشته درِ ورودی مترو را در جلوی بلوک 13 قرار داده اند که حالا ما می گوییم درست شما درد نکنه چون خود ما هم تا یک حدی از آن استفاده می کنیم اما اگر قرار باشد دومین ورودی را بازهم در مقابل بلوک 13 قرار بدهند، به آنها می گوییم خوب یک دفعه بگویید «بلوک 13 را تخلیه کنیم دیگر!»

در حال حاضر به عنوان ساکنی که در حدود 3 دهه از عمر خود را در شهرک اکباتان گذرانده است به صراحت اعلام می کنم که هیچ ساکنی در بلوک 13 اجازه نخواهد داد درب دیگری دوباره به آنها تحمیل و سلب آسایش بیشتر آنها را به همراه داشته باشد. در حال حاضر ورودی اول ایستگاه مترو که در مقابل بلوک ما قرار داد باعث بروز مشکلات بسیاری در طول شبانه روز شده و تنها زمانی این مشکلات قابل درک است که یک نفر از نزدیک آنها را مشاهده کند. اما درد آنجا است که در این شرایط یک نفر از اعضای هیئت مدیره مرکزی می آید و به صراحت اعلام می کند که بیایید و از بند و ماده فلان استفاده کنید و درب مورد اشاره را باز کنید!        

جهانگیری در خاتمه گفت: افرادی که در شهرک اکباتان مسوولیتی دارند باید بابت رفتار، عملکرد و حتی صحبت های خود پاسخگو باشند. واقعا نمی دانیم نمایندگان ما در هیئت مدیره مرکزی با چه حقی بر علیه منافع مجموعه اکباتان موضع گیری می کنند. باز هم تأکید می کنم که واقعا خوشحالم که آقای ارادتی هنوز استعفا نداده اند و همچنان مسوولیت هیئت مدیره مرکزی را بر عهده دارند. این نکته را هم خواهشا منتشر کنید که افرادی همچون من دیگر دلسوزان اکباتان را تنها نخواهند گذاشت و به حمایت خود از آنها ادامه می دهیم.   

منتشر شده در سه شنبه 3 بهمن 1396       کد خبر : 7607
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح