تقدیر از هایپرمی در جمع برترین مراکز خرید کشور

تقدیر از هایپرمی در جمع برترین مراکز خرید کشور

در اولین کارگاه آموزشی بین المللی بهره برداری و مدیریت مراکز خرید، هایپرمی بعنوان یکی از فروشگاه زنجیره ای موفق در سرفصل مراکز خرید و مجتمع های تجاری مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش سایت خبری اکباتان، با همت یکی از نشریات تخصصی در حوزه مراکز خرید، نخستین کارگاه آموزشی بین المللی بهره برداری و مدیریت مراکز خرید با حضور تنی چند از اساتید خرده فروشی، بهره برداری، طراحی و معماری موفقترین مراکزخرید کشور برگزار و در خاتمه تعدادی از فعالان برتر این عرصه مورد تقدیر قرار گرفتند.

اما در بخشی از این ورکشاپ تخصصی منصور عالی پور مدیر عامل شرکت «سامان اندیشان امرتات» به عنوان مالک برند فروشگاه زنجیره ای «هایپرمی» در کنار سایر بزرگان صنعت خرده فروشی به ایراد سخنرانی پرداخت و البته خبرهای مهمی را نیز مطرح نمود.  

به گفته عالی پور: ویژگی های بارز هایپرمی انتخاب درست بازار هدف و بر مبنای آن تامین کالا و خدمات مناسب می باشد و همین عامل باعث شده تا در یک دوره کاری 5 ساله رشد کمی و کیفی قابل ملاحظه ای در این واحد فروشگاهی ایجاد و به منصه ظهور برسد.

وی همچنین این نوید را به حاضرین داد که در آینده ای نزدیک تعداد شعبات این برند در کل کشور به عدد 20 برسد و البته به گفته آقای مدیر عامل این مهم حاصل نشده مگر با تلاش همکاران و احترام به خواسته مشتریان که بزرگترین سرمایه هر مجموعه اقتصادی به حساب می آیند.

فروشگاه زنجیره ای «هایپرمی» در حدود 5 سال پیش اولین شعبه خود را در شهرک اکباتان افتتاح کرده است و در حال حاضر با حدود 15 شعبه در شهرهای بزرگ کشور همچون تبریز، مشهد، کرج و ... به فعالیت خود ادامه می دهد.

هایپرمی در اکباتان علاوه بر اینکه روزانه مایحتاج بیش از 10 هزار نفر از ساکنین محدوده و سایر همسایگان را برطرف می کند، هرگاه که فرصتی فراهم شود تلاش هایی اجتماعی در راستای ارائه خدمات فرهنگی را نیز در دستور کار قرار می دهد که به طور مثال می توان به برنامه امروز (سه شنبه) در محوطه داخلی مگامال اشاره کرد. برنامه ای با عنوان جشن «میلاد» که با حضور یکی از خوانندگان موسیقی پاپ کشور و البته به صورت رایگان تدارک دیده شده است تا بهانه ای باشد برای لحظات شاد بیشتر.        

منتشر شده در سه شنبه 3 بهمن 1396       کد خبر : 7609
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح