داستان مجوز و خسارت درختان به اتومبیل ها در بلوک 19

داستان مجوز و خسارت درختان به اتومبیل ها در بلوک 19   

طی روزهای گذشته و با آغاز بارش برف تعدادی از درختان بلوک 19 دچار شکستگی (شاخه و ساقه) شده و خسارتهایی را به اتومبیل های پارک شده در محدوده این بلوک وارد آوردند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، پس از بروز این اتفاق طبیعی است بود که هیئت مدیره بلوک 19 واکنش نشان دهد و بر همین اساس مشخص شده است در تاریخ چهاردهم آبان امسال یعنی چند ماه قبل از بارش برف اخیر نامه ای از طرف هیئت مدیره این بلوک برای سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تهران نگاشته شده است. در این نامه به وجود تعدادی از درختان حادثه ساز در محوطه بلوك اشاره شده است و جالب اینکه در تاریخ 18 آبان یعنی 4 روز بعد از مکاتبه صورت گرفته نمایندگان این سازمان در بلوک 19 حضور پیدا کردند و به صورت شفاهی اعلام کرده اند که این درختها به منظور جلوگیری از بروز حادثه باید قطع شوند. اعلام نظری که به واسطه حضور بسیار سریع نمایندگان این سازمان باعث تعجب مدیران بلوک 19 شده بود.  

اما این پایان ماجرا نبوده چون کارشناسان سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران به مدیران بلوک 19 اعلام می کنند که خودتان به تنهایی نمی توانید درختان را قطع کنید و باید منتظر «مجوز» ما برای درختان حادثه ساز باشید.

از اینجای داستان دیگر تقریبا تکرای است و قابل پیش بینی چون از آن تاریخ یعنی 18 آبان تا ابتدای هفته جاری که بارش برف شدید در شهر تهران آغاز شد، تقریبا 2 ماه و سپری و همچنان «مجوز» مورد نظر به دست مدیران بلوک 19 نرسید. این در حالی است که به گفته یکی از اعضای هیئت مدیره این بلوک به دفعات مراجعات حضوری به این سازمان صورت گرفته و روند پیگیری ها از همان زمان آغاز شده است اما متأسفانه «نوشدارو حتی پس از مرگ سهراب هم نرسیده است».

امروز و پس از پایان بارش نزولات آسمانی تعدادی از درختان دچار حادثه شده اند و از این رهگذر خودروهای تعدادی از ساکنین نیز آسیب هایی را متحمل شده اند اما همچنان تکلیف درختان حادثه ساز نه تنها در بلوک 19 بلکه در سایر بلوکهای شهرک اکباتان نامشخص است. شاید درختان، اتومبیل ها و خیلی های دیگر همچنان باید منتظر رسیدن «مجوز» باشند تا شاید از راه برسد.

منتشر شده در چهارشنبه 11 بهمن 1396       کد خبر : 7635
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح