تغییر زودهنگام در بلوک 16 و آغاز اعتماد به جوانان

تغییر زودهنگام در بلوک 16 و آغاز اعتماد به جوانان

هنوز از برگزاری آخرین مجمع عمومی بلوک 16 و انتخاب هیئت مدیره جدید، 2 ماه نگذشته است اما رئیس هیئت مدیره منتخب نه تنها از ریاست بلکه کلا از حضور در جمع هیئت مدیره این بلوک پشیمان و استعفای خود را تقدیم کرده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، انتخاب حمید رضا شعاعی به سمت «رئیس هیئت مدیره بلوک 16» از همان ابتدا با مقداری تعجب همراه بود. وی از یک طرف سابقه همکاری با هیئت مدیره سابق را دارا بود و از سوی دیگر صحبتهایی از اختلاف نظراتش با برخی اعضای هیئت مدیره بعضا به گوش می رسید. اما هر چه که بود «خرد جمعی» ایجاد شده در بلوک 16 که نمونه کاملی از همفکری تمام عیار و بی اعتنا به منافع شخصی می باشد و با حمایت هیئت رئیسه مجمع این بلوک کار خود را ادامه می دهد، قرعه این فال را به نام وی رقم زد.

اما همانطور که اشاره شد اختلاف نظرها با تمام این اوصاف وجود داشتند و بالاخره کار به جایی رسید که شعاعی دیگر نخواست که بماند. البته وی در اظهار نظری کوتاه دلایل نماندن خود را به دلیل «کسالت» موجود برشمرد تا به این ترتیب حاشیه جدیدی برای گروه همکاران سابق ایجاد کند اما واقعیت را دیگر همه آگاهان امور به خوبی واقف هستند. 

در رابطه با دلایل این جدایی زودهنگام به قطعیت نمی توان موردی را مدنظر قرار داد اما در کلیت شیوه اداره بلوک از نظر رئیس سابق با شماری از اعضای هیئت مدیره اختلافات بعضا جدی داشت. به عبارتی اگر به طرفین ماجرا برنخورد باید گفت که مواجهه «محافظه کاری و رودربایستی» با «مطالبه اصلاحات جدی و اساسی» یکی از مهمترین دلایل بروز این اتفاق می باشد.

البته این داستان به همین جا ختم نشده است چون در همین کش و قوس خبر رسیده است که اعضای هیئت مدیره رئیس جدید خود را انتخاب کرده و به نوعی دنبال ادامه مسیر فعلی خود هستند. فرد انتخاب شده هم کسی نیست جز «احسان بحری»، جوانترین عضو هیئت مدیره که تنها یک هفته قبل از تاریخ برگزاری مجمع عمومی بلوک 16 از بلوک 2 به منزل جدید نقل مکان کرده بود و البته تجربه حضور در هیئت مدیره بسیار موفق بلوک 2 را نیز از سر گذارنده است.

در خصوص انتخاب صورت گرفته هم به قطعیت نمی توان نظر داد اما در نگاه اول انتخاب هوشمندانه و درستی به نظر می رسد. برای فهم این موضوع تنها کافی است که میل به ایجاد اصلاحات را که در صحبت های برخی اعضای هیئت مدیره بلوک 16 موج می زند از نزدیک ببینید، آنوقت به خوبی درمی یابید که تنها یک «جوان» از پس این کار برمی آید. 

منتشر شده در يكشنبه 15 بهمن 1396       کد خبر : 7644
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح