پارکینگ بین C2 و سوپر 3 «شارع عام» است

پارکینگ بین C2 و سوپر 3 «شارع عام» است

با پیگیری های برخی کسبه بازارچه 3 در فاز یک شهرک اکباتان، تکلیف پارکینگ مشترک بین بلوک و بازارچه تا حدود بسیاری مشخص شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، طبق گزارش یکی از کاشناسان مورد تأیید مراجع قضایی، پارکینگی که از مدتها پیش با تصمیم مدیریت اجرایی بلوک C2 و توسط یک درب قرمز رنگ حدودا 6 متری محصور شده بود، «شارع عام» تشخیص داده شده که به این ترتیب معنی اصطلاح بکار رفته در گزارش کارشناسی این است: «مسیر راه عمومی است و نباید بن بست باشد».

در رابطه با مشکل پیش آمده میان بلوک و بازارچه از مدتها پیش پیگیری هایی از سوی کسبه شاغل صورت گرفته است تا درب مورد اشاره که به منظور استفاده اختصاصی ساکنین C2 از این محوطه احداث شده است برچیده شود. مهمترین انگیزه کسبه برای بیان مطالبه خود عدم دسترسی خودروهای امدادی و آتش نشانی در مواقع بروز حادثه است که به نظر کاملا منطقی می باشد چون در آخرین حادثه آتش سوزی صورت گرفته طی ماههای گذشته عملا ماشین های آتش نشانی امکان ورود به محوطه بازارچه را پیدا نکردند و مالکان واحدهای تجاری با امکانات اولیه همچون کپسول های کوچک یا سطل آب به مهار آتش پرداختند.

حالا با نظر کارشناسی صادر شده که برای مراجع قضایی نیز ارسال شده است تا حدودی بسیاری تکلیف موضوع مشخص است و درب ریموت داری که تنها برخی ساکنین بلوک C2، دستگاه کوچک باز کننده آن را در اختیار دارند باید برداشته شود.

اما از سوی دیگر آتش نشانی شهر تهران هم نسبت به وجود یک سری نقاط پر خطر در شهرک اکباتان که در مواقع بروز حادثه ریسک بالایی برای امداد رسانی دارند، هشدارهایی را مطرح کرده. طبق مستندات یکی از این نقاط پارکینگ مورد اشاره است که به علت کار گذاشتن درب قرمز رنگ عملا ایجاد مانع در راه امدادرسانی سریع صورت گرفته است.

بلوک C2 یکی از بلوکهای منحصر به فرد اکباتان است چون دقیقا در 2 سمت شرقی و غربی خود زمین و فضاهایی که قانونا متعلق به این مجموعه تعلق نداشته را محصور و تحت اختیار خود درآورده است. در ضلغ غربی زمین مشترک با تصفیه خانه آب اکباتان که طبق نقشه های موجود این زمین معبر عمومی است!! و در ضلع غربی پارکینگ عمومی مشرف به بازارچه 3 که هر دو مکان به عنوان پارکینگ اختصاصی ساکنین این بلوک مورد استفاده قرار می گیرد.  

منتشر شده در شنبه 28 بهمن 1396       کد خبر : 7677
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح