مذاکره با هایپرمی آغاز شده/ حکم مدیرعامل صادر می شود

مذاکره با هایپرمی آغاز شده/ حکم مدیرعامل صادر می شود    

فضای متعلق به فروشگاه هایپرمی ربطی به نگین یا مگامال ندارد و صاحب این قسمت گروه اقتصادی مهرگان است. در رابطه با ماندن یا رفتن هایپرمی هم مذاکرات آغاز شده و طرفین بر روی «مبالغ» در حال بحث هستند.

عزیز دولتخواه مدیر عامل گروه اقتصادی مهرگان که بی تردید نفر اول پروژه نیمه تمام مگامال به شمار می رود در گفت و گویی کوتاه با سایت خبری اکباتان ضمن بیان این مطلب افزود: قرارداد با هایپرمی تا انتهای سال 96 است و اگر به توافق برسیم خواهند ماند و در غیر اینصورت کار مذاکره با سایر برندها را آغاز می کنیم و در اینجا باید به صراحت عنوان کنم که حتی اگر هایپرمی برود قطعا یک برند معروفتر جایگزین خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت نگین آرای آسیا (مجری مگامال) در پاسخ به این سوال که تمایل مهرگان به عنوان مالک فضای هایپر مارکت مگامال به ماندن یا رفتن هایپرمی است نیز گفت: بستگی به این دارد که طرف مقابل ما تنها منافع خود را در نظر نگیرد و به منافع طرف مقابل هم توجه کند. اگر این موضوع پذیرفته شود با توجه به اینکه فروشگاه هایپرمی مدتها اینجا حضور داشته، «بهتر» است که خودشان بمانند ولی اگر تمایل نشان ندهند قطعا همکاری با برندهای معروفتر در دستور کار قرار خواهد گرفت. گروه اقتصادی مهرگان یک مجتمعی دارد به اسم «دیدار» در منطقه سعادت آباد که در حال حاضر برند .... 4 ماه است در طبقه همکف آن فعالیت خود را آغاز کرده است.

دولتخواه همچنین در مورد ابهامات موجود در مورد انتخاب مدیر عامل جدید شرکت نگین خیلی صریح پاسخ داد: از حیث شکلی آقای نیازی در حال حاضر مدیرعامل نیستند ولی از نظر عملی قطعا اختیارات ایشان از مدیرعامل هم بیشتر است. به امید خدا حداکثر ظرف 10 روز آینده حکم مدیرعاملی ایشان صادر خواهد شد.

وی در خاتمه با اشاره به طرحهای در حال اجرا در مگامال گفت: از دوستان خواسته ام که با نصب بنرهایی در فضاهای موجود نسبت به کارهایی که در حال انجام است اطلاع رسانی لازم صورت گیرد. ما در بخشی از فضای مگامال روف گاردن (باغ بام) خواهیم داشت و از طرف دیگر کار اصلی مسیر اختصاصی از اتوبان شهید ستاری به مگامال تقریبا تمام شده و از نظر ما در بدترین شرایط، تا انتهای سال این مسیر راه اندازی خواهد شد که البته این امیدواری برای بنده وجود دارد که تا نیمه اسنفد این اتفاق رخ دهد.

صحبت های کوتاه دولتخواه در شرایطی که نگرانی بابت برهم خوردن سیستم تأمین مایحتاج روزانه برای اهالی شهرک اکباتان وجود دارد و چه بسا تغییر و تحولات احتمالی تا چند ماه مشکلاتی را برای مشتریان هایپر مارکت مگامال ایجاد کند، هم نکات امیدوار کننده ای به همراه دارد و هم تکلیف مدیریت اجرایی پروژه را برای رسیدگی به یک سری وعده های به تعویق افتاده مشخص می کند.  

در رابطه با بحث ماندن یا رفتن هایپرمی هم بسیار پسندیده خواهد بود که طرفین ماجرا به برخی نکات جانبی تداوم حضور هایپرمی در مگامال، همچون اشتغالزایی «جوانان اکباتانی»، ارائه مدل های تخفیفی سازگار با وضعیت مالی ساکنین محدوده و در نهایت رضایت مشتریان توجهات بیشتری را مبذول دارند.          

منتشر شده در شنبه 28 بهمن 1396       کد خبر : 7679
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح