آتش گرفتن پژو ۲۰۶ در پارکینگ بلوک 7

آتش گرفتن پژو ۲۰۶ در پارکینگ بلوک 7

شب گذشته در حوالی ساعت 21:30 دقیقه یک دستگاه پژو 206 در فاز 2 شهرک اکباتان دچار آتش‌ سوزی شد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، در این حادثه که در پارکینگ منفی دو بلوک 7 با 264 واحد پارک رخ داد، خودروی مذکور به دلیلی نامشخص دچار آتش سوزی شده و دود حاصل از آن تمام بلوک را فرا گرفت.

بنا بر روایت های صورت گرفته خودرو ى ٢٠٦ با دود فراوانى که از قسمت موتور آن خارج مى شده وارد پاركينگ مى شود كه بلافاصله نگهبان ورودى پاركينگ متوجه وضعیت غیر عادی آن می شود و تلاش می کند تا از ورود اتومبیل به پاركينگ جلوگيرى کند و البته به راننده بفهماند كه خودروى وی درحال آتش گرفتن است.

در نهایت تلاشهای نگهبان چندان موثر واقع نمی شود و خودرو در محل پارک خود متوقف می شود و سپس آتش از قسمت جلوی آن (موتور) زبانه می کشد. بعد از دقایقی به رغم تلاشهای پراکنده از جانب پرسنل بلوک در مهار آتش در نهایت با ورود آتش نشانی آتش خاموش می شود اما متأسفانه در اثر این حادثه سيستم سيم كشى هواكش هاى محل آتشسوزى سوخته و هواكش ها آن قسمت از كار می افتند.

خوشبختانه با تلاشهای جمعی صورت گرفته از گسترش آتش به خودروهای کناری ممانعت به عمل آمد اما نکته ای که نباید فراموش کرد نبود وجود سیستم هشدار و اعلام حریق در پارکینگ بلوک 7 می باشد که امیدواریم در جهت رفع این مشکل تلاش های لازم صورت پذیرد.   

منتشر شده در چهارشنبه 22 فروردين 1397       کد خبر : 7811
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح