چمن مصنوعی پارک نرگس فعال می شود

چمن مصنوعی پارک نرگس فعال می شود

مدت زمان مدیدی است که زمین چمن مصنوعی پارک نرگس واقع در شمالی ترین نقطه شهرک اکباتان بلا استفاده رها شده است و جوانان و نوجوانان علاقمند برای استفاده از بقایای چمن مصنوعی موجود اقدام به پریدن از روی دیوار و یا عبور از مناقد موجود در فنس های دور تا دور خود را به داخل این محوطه می رسانند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، اما حالا طبق اخبار بدست آمده قرار است این مجموعه که شامل زمین چمن مصنوعی، فضای محدود برای بسکتبال و یک تخته سنگ نوردی است (سالها بدون استفاده رها شده) فعال تر شود. طبق اخبار بدست آمده در نخستین گام شهرداری یک رول چمن مصنوعی در حد «نو» از یکی از محله های غرب تهران به پارک نرگس منتقل کرده و در گام بعدی پیمانکار باتجربه و کارآزموده برای اداره این فضای نسبتا محدود در نظر گرفته شده است.

آنطور که از شنیده ها برمی آید پیمانکار منتخب قرار است رقم بسیار مناسبی را بصورت ماهانه به سرای محله اکباتان به عنوان صاحب فعلی این فضای ورزشی پرداخت و البته تعهداتی مبنی بر فعال سازی تمام قسمت های آن نیز بر عهده گرفته است.

از مهمترین تعهدات صورت گرفته توسط پیمانکار مربوطه نیز احیای تخته سنگ نوردی مورد اشاره است که طبق اسناد موجود در گذشته عددی در حدود 150 میلیون تومان برای آن هزینه شده اما در تمام سالهای طی شده تنها به دلیل بروز یک حادثه تلخ و البته بی تدبیری پیمانکار وقت در اخذ و تدارک بیمه ورزشی، بدون استفاده به حال خود رها شده است.

به هر ترتیب فعلا جای امیدواری وجود دارد تا با بهره گیری از پتانسیل های موجود و در شرایطی که سرانه فضای ورزشی در اکباتان بسیار محدود است، امکانات به حال خود رها شده مجدد در حالت فعال قرار گیرند. 

منتشر شده در يكشنبه 26 فروردين 1397       کد خبر : 7820
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح