نارضایتی ساکنین فاز 2 و تحرکات اورژانسی مگامال

نارضایتی ساکنین فاز 2 و تحرکات اورژانسی مگامال

ترافیک شبانه در فاز 2 که به سبب مراجعه خودروها به مگامال رخ می دهد به اندازه ای برای ساکنین شهرک اکباتان تأثیر گذار است که به محض درج خبری در خصوص تعویق راه اندازی مسیر اختصاصی از اتوبان شهید ستاری به داخل این مجموعه، تعدادی از ساکنین فاز 2 طی تماس هایی مراتب نارضایتی خود را از وضعیت بوجود آمده اعلام کردند.

به گزارش سایت خبری اکباتان و با توجه به اهمیت این موضوع برای زندگی روزمره مردم، پیگیری هایی برای روشن شدن آخرین وضعیت این پروژه صورت گرفت که بر اساس اطلاعات بدست آمده تلاشهایی کاملا اورژانسی از جانب مدیریت شرکت نگین (مجری مگامال) برای سر و سامان دادن به این وضعیت صورت گرفته است.

در همین رابطه یکی از مهمترین تصمیمات سرپرست فعلی نگین، درخواست از یکی از اعضای بانفوذ هیئت مدیره این شرکت مبنی بر مذاکره با پیمانکار فعلی است تا به هر ترتیب ادامه کار توسط خودش انجام شود. سرپرست «باهوش» به خوبی می داند که پروژه تعویض پیمانکار در خوش بینانه ترین حالت ممکن حداقل چند ماه طول می کشد و همین اتلاف زمان شاید در نهایت پاشنه آشیل وی لقب گیرد چون مدیران ارشد مهرگان (اصلی ترین سهامدار نگین) قول تکمیل این پروژه را تا پایان اسفند داده بودند. به همین دلیل وی با درخواست «پادرمیانی» از قدیمی ترها به دنبال این است که سریعتر از شر مشکلاتی که از گذشته برایش به جا مانده خلاص شود.

از سوی دیگر احتمالا طی چند روز آینده از یک پروژه بسیار مهم در سطح شهرک اکباتان پرده برداری خواهد شد که در زمین های ضلع شمالی مگامال کلنگ آن زده می شود و تأثیر کاملا مستقیم آنهم به صورت شبانه روزی بر زندگی ساکنین دارد. به همین دلیل به نظر می رسد مدیریت مگامال درصدد آن است که تا پیش از معرفی برنامه پیشِ رو تکلیف نمونه قبلی را مشخص کند و با فراغ بال بیشتری به اجرای برنامه های جدید خود بپردازد.

مسیر اختصاصی مگامال که قرار است از داخل اتوبان شهید ستاری به این مجموعه ساخته شود یکی از مطالبات اصلی ساکنین اکباتان از دست اندرکاران این پروژه می باشد که به رغم پیگیری های فراوان سالیان سال است معطل مانده و به همین دلیل در 6 ماه دوم سال گذشته ترافیک مابین میدان هگمتانه در فاز 1 و میدان شهید صارمی در فاز 2 (که تردد با پای پیاده چیزی نزدیک به 5 دقیقه زمان می برد) صدای خیلی ها را درآورد.        

منتشر شده در شنبه 1 ارديبهشت 1397       کد خبر : 7833
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح