دفتر اجرایی بلوک A4: آب شرب قطع شده، صرفه جویی کنید

دفتر اجرایی بلوک A4: آب شرب قطع شده، صرفه جویی کنید

عصر روز گذشته اطلاعیه ای از طرف دفتر اجرایی بلوک A4 در فاز یک شهرک اکباتان منتشر شده که در آن قطعی آب شرب بلوک از طرف سازمان آب و فاضلاب منطقه 3 تهران اطلاع رسانی شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، در بخشی از این اطلاعیه آمده است: با توجه به افزایش بها در سال جاری و درج بدهی در قبوض ارسالی متأسفانه علیرغم پیگیری ها و شکایات مکرر و پرداخت 270 میلیون تومان تا این تاریخ عصر روز جاری (18 اردیبهشت) بدون اطلاع قبلی آب شرب بلوک از سوی سازمان آب و فاضلاب منطقه 3 قطع گردیده و پیگیر وصل مجدد آن می باشیم.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: به همین منظور از ساعت 21:30 امشب مورخه 97/2/18 «آب گرم» به طور موقت قطع می گردد.  

گفتنی از مدتها پیش بحث قبض آب نجومی بلوک A4 باعث بوجود آمدن گمانه زنی های بسیاری از طرف برخی ساکنین این شده بود و حالا به نظر می رسد پیگیری ها آنطور که باید موثر واقع نشده و تا لحظه تنظیم این خبر (ساعت 10:30 روز چهارشنبه) هنوز آب وصل نشده است.

اما در این میان سوالی که وجود دارد و امیدواریم دفتر اجرایی محترم بلوک نسبت به پاسخ آن اهتمام لازم را به خرج دهند این است که افزایش بهای 7 درصدی آب در ابتدای هفته جاری اعلام شده و بعید است که به این سرعت در قبوض اجرایی شود. با این تفاسیر چگونه افزایش بها در سال جاری منجر به قطعی آب بلوک A4  شده است؟

منتشر شده در چهارشنبه 19 ارديبهشت 1397       کد خبر : 7906
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح