لیست انتخاباتی تحول خواهانِ بلوک A4 برای مجمع فردا

لیست انتخاباتی تحول خواهانِ بلوک A4 برای مجمع فردا

روز جمعه (فردا) مجمع عمومی بلوک A4 شهرک اکباتان برگزار می شود که در یکی از مهترین بخشهای این نشست انتخابات هیئت مدیره، بازرسین و داوران بلوک در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت خبری اکباتان، طی ماههای اخیر بلوک A4 دستخوش اتفاقات گوناگونی بوده است. از صدور قبض آب چند صد میلیونی تا قطعی موقت آب بلوک و افزایش یکباره شارژ ساکنین در سال جدید آنهم تنها بر اساس مصوبه سالیانه «شورای عالی کار کشور» که مرجع تصمیم گیری برای کارگران کشور است (نه بلوکهای مسکونی)، همه و همه خبرهایی است که در یک بازه زمانی چند ماهه از بلوک مورد اشاره به گوش رسیده است.

اما همانطور که اشاره شد مجمع عمومی بلوک فردا قرار است برگزار شود و بر همین اساس برخی از ثبت نام کنندگان که اتفاقا نقدهای جدی به شکل مدیریت موجود در محل زندگی خود دارند اقدام به تهیه و توزیع لیست انتخاباتی خود کرده و در آن مهمترین دلایل خود را برای حضور «عدم افزایش مبلغ شارژ»، «مدیریت بهینه منابع مالی بلوک» و «اداره بلوک با افراد اصلح، مدیر و مدبر» برشمرده اند. 

این گروه که تقریبا تمامی نفرات حاضر در آن را افراد باسابقه و دارای رزومه قابل ملاحظه تشخیص داده اند در طول یکی دو سال گذشته به دفعات تلاشهای بسیاری را به خرج دادند تا بتوانند مسیر اداره بلوک را تغییر دهند که در عمل هیچگاه موفق به انجام این کار نشده و حالا به نظر می رسد عزم خود را جزم کرده تا مستقیما وارد میدان شوند.

یکی از نفرات فعال این گروه طی اظهار نظری چندی پیش اعلام کرد: بلوک ما زمانی جزو یکی از بهترین بلوکهای اکباتان بود اما حالا حال و روز خوشی ندارد و با مشکلات متعددی دست به گریبان است و به همین دلیل با همراهی تعدادی از همسایگان تصمیم داریم در انتخابات آتی هیئت مدیره حضوری فعال داشته باشیم.  

گفتنی است در بحث انتخاب هیئت مدیره جدید بلوک A4، 9 نفر کاندیدا شده اند که در میان آنها اسامی اعضای هیئت مدیره فعلی بلوک نیز به چشم می خورد.  

منتشر شده در پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397       کد خبر : 7927
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح