تشکیل کارگروه برای بررسی حسابهای مالی مگامال

تشکیل کارگروه برای بررسی حسابهای مالی مگامال

در آخرین روز کاری هفته گذشته مجمع سالیانه شرکت نگین آرای آسیا به عنوان مجری پروژه مگامال در شهرک اکباتان با حضور سهامداران برگزار و آنطور که یکی از حاضرین جلسه عنوان نموده بحث تشکیل کارگروه بررسی حسابهای مالی گذشته در مگامال با موافقت حاضرین مواجه شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، میر نور موسوی نسب یکی از سهامدارن شرکت نگین آرای آسیا پس از پایان جلسه و در گفت و گویی ضمن بیان مطلب فوق اشاره کرد: در اولین جلسه از مجمع سالیانه شرکت نگین که البته هنوز نیمه تمام مانده و طی روزهای آتی ادامه آن برگزار خواهد شد، موضوع تشکیل کارگروهی برای بررسی حسابهای مالی شرکت نگین مورد موافقت قرار گرفت و خوشبختانه با همراهی ریاست هیئت مدیره برای اولین بار قرار است به صورت دقیق روند مالی طی شده در این پروژه طی حدود 13 سالی که از شروع آن می گذرد مورد ارزیابی واقع شود.  

وی همچنین در خصوص اعضای این کارگروه نیز گفت: فعلا تنها موردی که از این کارگروه مسجل است حضور بنده به عنوان یکی از اعضای آن می باشد و مابقی اعضا با نظر سایر اعضای هیئت مدیره شرکت انتخاب خواهند شد.

موسوی نسب همچنین در پاسخ به این پرسش که در حین برگزاری مجمع به یکباره نفراتی با حضور در محل نشست خود را سهامداران جدید شرکت نگین معرفی می کردند. آیا پیدا شدن سهامداران جدید صحت دارد؟ نیز گفت: در همان ابتدای جلسه دو نفر که خود را به عنوان سهامدار جدید شرکت نگین معرفی می کردند خواستار حضور در مجمع بودند که ریاست جلسه پس از بررسی اسناد ارائه شده توسط آنها اجازه حضور یک نفر را در داخل سالن صادر و با حضور نفر دوم موافقتی صورت نگرفت. در این خصوص توضیحات بیشتر را طی روزهای آینده اعلام خواهم کرد.

گفتنی است در مجمع سالیانه شرکت نگین که طی روزهای آینده ادامه آن برگزار خواهد شد مواردی از جمله انتخاب اعضای هیئت مدیره برای 2 سال آتی و تصویب صورتهای مالی سال گذشته در دستور کار حاضرین قرار خواهد گرفت.

لازم به توضیح است که رخدادهای شرکت نگین آرای آسیا از آن جهت حائز اهمیت می باشد که بزرگترین پروژه عمرانی شهرک اکباتان در طی بیش از یک دهه گذشته در اختیار این مجموعه بوده و متأسفانه تا به امروز کارها آنطور باید پیش نرفته و بی تردید تصمیمات مدیریتی اخذ شده تأثیرات اجتماعی قابل توجهی بر زندگی ساکنین و همسایگان پروژه خواهد داشت.  

منتشر شده در شنبه 12 خرداد 1397       کد خبر : 7999
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح