داربست های تازه در بیمارستان صارم/ حضور سوال برانگیز یک جرثقیل

داربست های تازه در بیمارستان صارم/ حضور سوال برانگیز یک جرثقیل

داربست های جدید بیمارستان صارمِ شهرک اکباتان در ضلع غربی این مجموعه به تازگی نصب شده است و این موضوع بیانگر یک برنامه عمرانی است که در داخل این بیمارستان پیگیری می شود.

به گزارش سایت خبری اکباتان همانطور که در تصاویر مشخص است داربست ها در قسمت «زایشگاه» بیمارستان نصب شده است و البته طبق تحلیلی که کارشناسان بر روی عکسها انجام داده اند فعلا کار در مرحله «داربست ستون ها» می باشد. البته بازهم طبق روال همیشه باید تأیید کرد آمادگی انعکاس نظریات دست اندرکاران بیمارستان وجود دارد و بسیار ایده آل خواهد بود تا مسوولین بیمارستان در مورد لزوم ایجاد «ستون» در این بخش توضیحات کافی را ارائه نمایند.

از سوی دیگر طی یکی دو روز گذشته جرثقیلی بسیار سنگین که برای حمل بار در تناژ بالا استفاده می شود در نزدیکی پارک نرگس (روبروی بیمارستان صارم) پارک کرده که حضور این دست تجهیزات نیز بر حجم سوالات موجود مبنی بر اتفاقاتی که در داخل بیمارستان در حال وقوع می باشد افزوده است.  

همه این اتفاقات در حالی رخ می دهد که چندی پیش یکی از شورایاران شهرک اکباتان در فضای مجازی و به نقل از شهردار منطقه 5 اعلام کرد که مجوزی مبنی برای ساخت و ساز جدید به بیمارستان صارم داده نشده است. حتی در همان مقطع صحبت هایی از تعیین نماینده از طرف شهردار منطقه برای بازدید از محوطه داخلی بیمارستان به میان آمد. موضوعی که چندی بعد محمد اسدالهی شهردار ناحیه 6 هم آن را نه تأیید کرد و نه تکذیب. البته هنوز مشخص نیست بازدیدها صورت گرفته است یا نه و اگر به انجام رسیده نتیجه آن چه بوده؟  

منتشر شده در دوشنبه 14 خرداد 1397       کد خبر : 8011
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح