بازگشایی پانسیون درسی اکباتان در روزهای آینده

بازگشایی پانسیون درسی اکباتان در روزهای آینده    

پانسیون درسی شهرک اکباتان که با هدف تقویت دانش آموزان در امتحانات پایان سال و آزمون کنکور سراسری ایجاد شده است از دهم تیرماه امسال فصل جدید فعالیت خود را آغاز می کند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، بتول فیروز آبادی مدیر آموزشگاه درسی پایندگان که به ابتکار وی این مکان مطالعه با امکاناتی همچون اساتید رفع اشکال مستقر، مشاوره و برنامه ریز درسی راه اندازی شده است ضمن بیان این مطلب افزود: سال گذشته نتایج قابل قبولی از استقبال دانش آموزان حاضر در پانسیون مطالعاتی ایجاد شده گرفتیم و به همین دلیل امسال در نظر داریم تا با امکانات بیشتری پذیرای محصلین و کنکوری ها باشیم.

معلم بازنشسته اکباتانی که در هفته گذشته و با نزدیک شدن به زمان آزمون کنکور سراسری مراسم «بدرقه» را برای دانش آموزان موسسه اش نیز برگزار کرده، در زمینه دلایل اهمیت وجود چنین مکانی در سطح ناحیه 6 هم گفت: تجربه 3 دهه کار تدریس به من گوشزد می کرد که جدای از بحث آموزش مباحث، تست زنی و تقویت درسی، جای خالی مکانی استاندارد که دانش آموزان بتوانند آموخته های خود را با حضور غیر مستقیم استاد مرور و در صورت نیاز رفع اشکال نمایند شدیدا احساس می شد و به همین دلیل این مکان ایجاد و خوشبختانه نتایج مثبت آن در پیشرفت یادگیری دانش آموزان کاملا مشهود به نظر می رسد.

مدیر آموزشگاه درسی پایندگان همچنین در خصوص ترکیب اساتید این مجموعه آموزشی در سال جدید نیز اذعان کرد: اسکلت بندی اصلی اساتیدی که سالهای گذشته با ما کار می کردند حفظ شده و در کنار آنها برخی از شناخته شده ترین و کارآزموده ترین اساتیدی که در سطح کشور فعالیت می کنند به ترکیب آموزشی ما اضافه شده اند که از جمله آنها می توانم به مهندس پیمان امیری (ریاضی تجربی)، مهندس قهرمانی (فیزیک) و مهندس مجید اعلایی نسب (هندسه گسسته) نام ببرم. ضمن اینکه سالها است از حضور افرادی همچون دکتر حمید رضا اکرمی در درس معارف نیز بهره مند هستیم.    

وی در خاتمه در مورد اینکه میزان علاقمندی کنکوری های شهرک اکباتان به کدام شاخه تحصیلی بیشتر است هم گفت: چند سالی است که یک موج علاقمندی نسبت به رشته های علوم تجربی در میان شرکت کنندگان کنکور دیده می شود و باید بگویم که کنکوری های اکباتان هم از این قاعده مستثنی نیستند. این موج شبیه همان موجی است که سالها پیش برای رشته های ریاضی بوجود آمده بود و امروز شاهد آن هستیم که جامعه درصد بالایی از مهندسان بیکار را در خود جای داده است. این گرایش در حالی شکل گرفته است که فضا برای قبولی در رشته های علوم انسانی که اتفاقا از رشته های خوب مدیریت نیز بهرمند می باشد به خوبی مهیا است.  

آموزشگاه درسی پایندگان از سال 1381 فعالیت خود را در شهرک اکباتان و کوی بیمه آغاز نموده و در تمام سالهای فعالیت موفق به ارائه آمار قابل توجه از قبولی ثبت نام کنندگان خود شده است. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانند با شماره تلفن های 44630613 و 09197744497 تماس حاصل نمایند. 

منتشر شده در سه شنبه 5 تير 1397       کد خبر : 8050
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح