گزینه اصلی اما احتمالی شهرداری منطقه 5

گزینه اصلی اما احتمالی شهرداری منطقه 5

از مدتها پیش در فضای مجازی گمانه زنی هایی در خصوص تغییرات در رأس شهردار منطقه 5 در جریان است و تقریبا بیشتر پیش بینی ها حول و حوش جایگزینی شهردار یکی از مناطق تهران با شهردار فعلی منطقه 5 می باشد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، در همین رابطه همانطور که اشاره شد بیشتر حدس ها در فضای مجازی و حتی بین کارکنان شهرداری منطقه 5 پیرامون حضور «امیر محسنی» شهردار منطقه 17 در ساختمان خیابان آیت ا... کاشانی می باشد.

محسنی آبان سال گذشته به عنوان شهردار منطقه 17 انتخاب شده است و در روزمه کاری او فعالیت به عنوان شهردار شهر «رفسنجان» نیز به چشم می خورد. علاوه بر آن وی سوابق حضور در مسوولیت قائم مقام مناطق 17،14،18 و 2 شهر تهران نیز دارا می باشد. آنطور که از شنیدها برمی آید بدنه مدیریتی شهرداری تهران در حال حاضر اعتماد خاصی به مدل عملکرد شخص وی دارد و درصدد استفاده از تجربیات او در مناطق مختلف می باشد.

به منظور شناخت بیشتر جنس تفکرات محسنی باید به این نکته اشاره کرد که وی اعتقاد راسخی به جلب نظر سرمایه گذاران بخش خصوصی برای معرفی و شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در محلات دارد و به جدیت موضوعات این حوزه را پیگیری می کند.

محسنی یک بار در مصاحبه ای با تشریح بیشتر فلسفه ی جذب سرمایه گذاری در منطقه 17 گفته است: «تور معرفی فرصت های سرمایه گذاری در منطقه 17 با هدف جلب سرمایه برای تحقق توسعه درون زا و جهش و تحول محلات این منطقه طراحی شده و بر بازدید میدانی سرمایه گذاران از فرصت های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف استوار است. تاکنون دو نوبت از این جلسات در قالب تور سرمایه گذاری برگزار شده و نتایج مثبتی به همراه داشته است.»

همانطور که اشاره شد جلوس محسنی بر روی صندلی شهردار منطقه 5، فعلا صد در صد به قطعیت نرسیده اما اگر طی روزهای آتی اتفاق پیش بینی نشده ای رخ ندهد، این مهم به وقوع خواهد پیوست. 

منتشر شده در يكشنبه 24 تير 1397       کد خبر : 8107
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح