مجمع سهامداران مگامال بدون شیرینی و شربت افتتاحیه

مجمع سهامداران مگامال بدون شیرینی و شربت افتتاحیه

به فاصله 24 ساعت بعد از مراسم افتتاح چند طرح در پروژه مگامال شهرک اکباتان، جلسه مجمع عمومی این شرکت در حالی برگزار شده که دیگر خبری از شیرینی و شربت مراسم کلنگ زنی، تبریک و بریدن روبان در کار نبوده است.   

به گزارش سایت خبری اکباتان، روز دوشنبه مجمع عمومی شرکت نگین با حضور سهامداران و به منظور بررسی برخی مشکلات پروژه تشکیل شده است. بنا بر اعلام برخی حاضرین در جلسه،  در این نشست گزارشی پیرامون کلیات پروژه مگامال از ابتدا و همچنین میزان درصد پیشرفت آن در دوره های مدیریتی مختلف ارائه شده که همین موضوع باعث اختلاف نظر و بحث های کلامی میان سهامداران اصلی شده است. این قضیه حتی تا جایی پیش رفته است که بنا بر اعلام تعدادی از سهامداران حاضر در جلسه، رئیس هیئت مدیره شرکت نگین در دقایق منتهی به پایان جلسه و به نشانه ناراحتی محل جلسه را ترک کرده است.

گفتنی است کار ساخت پروژه مگامال از سال 1384 آغاز شده است و در شرایطی که طی روزهای گذشته سالگرد سیزدهمین سال کلنگ زنی آن نیز فرا رسیده بود، همچنان بخش های مهمی از آنچه که قرار بوده در جهت رفاه بیشتری اهالی اکباتان احداث شود بر روی زمین مانده است.

پیش از این هم اعلام کردیم که انگیزه اصلی پرداختن به مسائل مدیریتی پروژه مگامال دریافت پاسخ پرسشی بزرگ از طرف ساکنین و همسایگان در مورد پایان نیافتن این پروژه می باشد. پروژه ای که در بیش از یک دهه گذشته علاوه بر خاک و از بین بردن زیبایی های بصری اکباتان، ترافیک قابل ملاحظه ای را هم به این شهرک تحمیل کرده است.

منتشر شده در چهارشنبه 27 تير 1397       کد خبر : 8123
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح