ورکشاپ «بازی و صلح» کودکان در اکباتان برگزار شد

ورکشاپ «بازی و صلح» کودکان در اکباتان برگزار شد

روز گذشته به ابتکار خانه طراحی کودک شهرک اکباتان ورکشاپ (کار گروهی) «بازی و صلح» کودکان در فاز 2 برگزار شد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، آزیتا صفوی مدیر خانه طراحی کودک در پاسخ به دلایل برگزاری این ورکشاپ گفت: در ورکشاپ «بازی و صلح» کودکان با انواع بازی های شاد و هیجان انگیز تعاملی و گروهی، ارتباط با یکدیگر را به دور از خشنونت تمرین کردند. بازی های آماده شده برای این برنامه با هدف تقویت خلاقیت کودکان، تمرین کار گروهی، شناخت بیشتر خود و کنار آمدن با محیط و دیگران طراحی شده بود.

وی همچنین درباره ارتباط بازی با مبانی تربیتی کودکان نیز گفت: «گری لندرث» که به عنوان یکی از مهمترن نویسندگان کتب رفتاری کودکان شناخته می شود معتقد است که «بازی تلاش کودک است برای کنار آمدن با محیط اطرافش». ما هم بر همین اساس سعی می کنیم بسیاری از مبانی تربیتی و آموزشی را در قالب بازی و استفاده از هنر به کودکان منتقل کنیم. شیوه ای که قطعا بصورت غیر مستقیم در ضمیر ناخودآگاه کودکان تأثیر گذاری خواهد داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای داشتن فرزندانی خلاق و توانمند که در آینده بتوانند «زندگی» خوبی داشته باشند، باید تجربیات متفاوتی را به کار ببندیم. کودکان ما باید آمادگی مواجه با مشکلات را پیدا کنند و این به دست نمی آید مگر از راه آموزش و تجربه.   

گفتنی است ورکشاپ «بازی و صلح» عصر روز گذشته (چهارشنبه) در محوطه روزباز مجتمع گلهای جنوبی واقع در فاز 2 اکباتان برگزار شد. 

خانه طراحی کودک اکباتان یکی از مهمترین موسسات آموزشهای رفتاری و پرورشی کودکان در سطح شهر تهران می باشد که شماری از برنامه های آن توسط مجموعه هایی خارج از اکباتان مورد حمایت و پشتیبانی قرار می گیرد. همچنین آزیتا صفوی مدیر این موسسه نقش بسیار مهمی در راه اندازی و افتتاح موزه طراحی شهر تهران ایفا کرده که پذیرای بسیاری از هنرمندان معاصر کشور می باشد.    

والدین جهت اطلاع بیشتر از برنامه های موسسه خانه طراحی کودک شهرک اکباتان می توانند با شماره تلفن 44697489 تماس حاصل نمایند.

منتشر شده در پنجشنبه 4 مرداد 1397       کد خبر : 8144
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح