بلوک A4 کمر قبض آب 230 میلیونی را شکست

بلوک A4 کمر قبض آب 230 میلیونی را شکست

طبق اطلاعات موثق بدست آمده 90 درصد از مبلغ قبض آب 230 میلیون تومانی بلوک A4 در شهرک اکباتان پرداخت شده و مابقی نیز طی هفته های آتی تصفیه می گردد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، از ابتدای سال جاری صدور قبض آب 234 میلیون تومانی برای بلوک A4 تعجب و نگرانی بسیاری از ساکنین این بلوک را فراهم آورد و در نهایت نیز در تاریخ 18 اردیبهشت امسال دفتر اجرایی بلوک طی اطلاعیه ای اعلام کرد که آب بلوک به دلیل بدهی های معوقه قطع شده است. هر چند که این قطعی آب زیاد دوام نیاورد و طی روزهای بعدی آب در لوله ها به جریان افتادند اما سایه نگران کننده قبض چند صد میلیونی طی ماههای گذشته همیشه بر روی این بلوک وجود داشته است.

در همین رابطه و طبق اطلاعات بدست آمده با تصمیم گیری های موثر هیئت مدیره جدید و البته تلاش های مدیر عامل جدید بلوک، بدهی مورد اشاره به سازمان آب و فاضلاب منطقه 3 تهران در حال صفر شدن می باشد و تنها حدود 30 میلیون تومان از آن باقی مانده که به نظر می رسد در هفته های آتی پرونده این موضوع به طور کامل بسته شود. در طی این مدت هم مدیریت بلوک تمام انرژی خود را به کار بسته تا قبوض جاری صادره نیز پرداخت شوند تا در آینده ای نزدیک بلوک مجدد به چالشی مشابه آنچه که رخ داده گرفتار نشود.

بلوک A4 زمانی یکی از بلوکهای سرآمد از حیث مدیریت و نگهداشت در شهرک اکباتان محسوب می شد اما این روزها و پس از کنار رفتن هیئت مدیره سابق که سالها زمام امور را در اختیار داشتند، نیازمند توجهات جدی می باشد که البته هیئت مدیره جدید هم تا حدود زیادی به این موضوع واقف است.

یکی از مهمترین مشکلات این بلوک که در طی سالیان گذشته و به مرور زمان ایجاد شده است کمبود منابع مالی و از طرفی بالابودن هزینه نگهداشت است که تا حدودی توازن لازم برای اجرای طرحهای جدید را با مشکل جدی مواجه می کند. البته همانطور که عنوان شد حضور هیئت مدیره جدید که اتفاقا در نخستین گامهای خود یک مدیر عامل امتحان پس داده را به کارگیری کرده اند، این امیدواری را بوجود آورده که A4 مجدد به مسیر موفق خود بازگردد. 

منتشر شده در شنبه 7 مهر 1397       کد خبر : 8333
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح