حضور قابل توجه اکباتانی ها در پویش «کتابخانه دوست»

حضور قابل توجه اکباتانی ها در پویش «کتابخانه دوست»

پویش «کتابخانه دوست» فعالیتی است در جهت کمک فرهنگی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان که البته در همان گامهای نخست با استقبال تعداد قابل توجهی از ساکنین شهرک اکباتان مواجه شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، از چندی پیش تلاشهایی داوطلبانه و غیر انتفاعی در فضای مجازی برای کمک به مناطق محروم سیستان و بلوچستان با عنوان «کتابخانه دوست» آغاز شده که در نخستین گام و با توجه به کمک های جمع آوری شده موفق به راه اندازی دو باب کتابخانه برای خوابگاههای دخترانه و پسرانه این استان شده است.  

اما در گامهای بعدی قرار است اعضای این گروه در جهت تهیه کتابهای کمک درسی و آمادگی کنکور، مهارت آموزی هنرهای دستی و فنون صنعتی، داستان های مناسب جهت رده های مختلف و مهمتر از همه لوازم التحریر و کیف مدرسه فعالیت نماید که در این میان تعداد قابل توجهی از ساکنین اکباتان هم به سبب توصیه های شفاهی صورت گرفته از جانب همسایگان در این کار خیر مشارکت پیدا کرده اند.

نکته مهمی که باید به آن اذعان کرد اینکه در روزگار فعلی متأسفانه به سبب سوء استفاده هایی که بعضا از جمع آوری کمک های خیریه برای فعالیت های انسان دوستانه صورت می گیرد، دیگر هیچ عقل سلیمی توصیه به مشارکت و البته پرداخت وجوه را توصیه نمی کند اما گروه دوستان کتابخانه به سبب حضور افراد شناخته شده اکباتانی در رأس فعالیت های آن می تواند تا حدود زیادی قصد و نیت های خیرخواهانه را نمایندگی کند.

از همین روی سایت خبری اکباتان ضمن معرفی گروه مذکور شماره تماس 09126134404 را جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی کاملتر نسبت به فعالیت های صورت گرفته در اختیار مخاطبان قرار می دهد.    

منتشر شده در يكشنبه 15 مهر 1397       کد خبر : 8355
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح