تابلوهای راهنمایی مقصد جدید برخی مشاورین املاک اکباتانی

تابلوهای راهنمایی مقصد جدید برخی مشاورین املاک اکباتانی

یکی از مهمترین تعاریفی که می توان از وجدان ارائه کرد «قوه باطن، که خوب و بد اعمال بوسیله آن ادراک میشود» می باشد. حقیقتی بس مهم که به عمد یا به سهو در برخی از اصناف شهرک اکباتان نادیده و یا مورد بی توجهی واقع می شود.

به گزارش سایت خبری اکباتان، بعضی از ما حاضر هستیم برای رسیدن به منافع شخصی خود به هر کاری دست بزنیم آنهم بدون توجه به منفعت سایرین. البته در این رابطه نباید خیلی شعار داد چون طی سالهای اخیر و با رویت مواردی همچون صف خرید دلار، احتکار دارو و پوشک بچه و ... کاملا مشخص است که منفعت گرایی شخصی در جامعه ما متأسفانه به حد بالایی رسیده است.  

اما در این رهگذر شاید وقتی موضوع محله ای یا در دایره همسایگی تعریف شود، توقع رفتار متفاوت خیلی دور از ذهن قرار نگیرد ولی آنچه در عمل مشخص است اینکه در باب «منفعت گرایی» برخی هیچگاه نباید حد و مرزی متصور شد. نمونه بارز آن هم بعضی از مشاورین املاک در شهرک اکباتان هستند که هیچ مجالی برای حقوق اجتماعی شهروندان قائل نیستند و از هر موقعیتی برای کسب درآمدهای مالی خود سوء استفاده می کنند.

در تصویر ارائه شده همانطور که کاملا مشخص است درج برچسب های تبلیغاتی بر روی قسمت پشتی یک تابلوی راهنمایی و رانندگی در تقاطع بلوار شهید نفیسی با خیابان شهید حنانی (سه راه مخابرات) به چشم می خورد و این گویای این است که بعد از نصب برچسب های تبلیغاتی در معابر عمومی اعم از زمین و دیوار و حتی تیرهای چراغ برق حالا نوبت به تابلوهای راهنمایی و رانندگی رسیده است.

در این زمینه لازم به ذکر است که پس از فراخوان سال گذشته 4 اکباتان برای اصناف اکباتانی بالاخص مشاورین مسکن برخی از فعالان این صنف در محدوده همچون «مسکن ارتباط» و «مسکن طاق بستان» عطای چسباندن تبلیغات زائد محیطی را به لقایش بخشیدند اما برخی هنوز ترک عادت را در دستور کار قرار نداده اند. نکات مهم فراخوان درج شده این بود که اولا مسکن طاق بستان واقع در فاز 2 هیچگونه ارتباط کاری و تبلیغاتی با سایت خبری اکباتان نداشت (و هنوز هم ندارد) اما در آن مقطع تصمیم به همراهی با این حرکت گرفت. دوما مسکن ارتباط با تهیه اختصاصی دستگاه تکثیر و چاپ روزانه بیش از 150 قطعه تراکت و برچسب را به محدوده اکباتان تحمیل می کرد که خوشبختانه این روند متوقف و حضور بیشتر در فضای مجازی جایگزین مکتوبات کاغذی شد.       

در پایان باید بگوییم شاید که نه حتما وقت آن رسیده است که مردم با نگاه جامع تری اصناف مورد نیاز خود را انتخاب نمایند. اصنافی که در کنار ارائه خدمات صنفی موجه حداقل های حقوق شهروندی را نیز رعایت می کنند.

منتشر شده در يكشنبه 6 آبان 1397       کد خبر : 8421
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح