ساخت مسیر مگامال از نگاه رئیس راهور و شهردار منطقه 5

ساخت مسیر مگامال از نگاه رئیس راهور و شهردار منطقه 5

طی روزهای گذشته و پس از افتتاح مسیر اختصاصی مجتمع مگامال در شهرک اکباتان صحبت هایی غیر کارشناسانه در فضای مجازی از طرف برخی همسایگان مطرح شد مبنی بر اینکه آغاز به کار مسیر مذکور باعث تردد هر چه بیشتر خودروها به داخل اکباتان می شود و ...

به گزارش سایت خبری اکباتان، با هدف تبیین میزان اهمیت مسیر ایجاد شده صحبت های دو تن از مدیران ارشد اجرایی در سطح منطقه 5 تهران یعنی رجبعلی خسرو آبادی شهردار منطقه 5 و سرهنگ همه خانی رئیس راهور منطقه در ادامه آمده است تا میزان تأثیرگذاری پروژه مذکور در زندگی روزمره اکباتانی ها مشخص شود.    

خودروها برای مگامال تنها باید از این مسیر تردد کنند

سرهنگ علی همه خانی رئیس راهور منطقه 5 ضمن اشاره به اهمیت این مسیر در کاهش ترافیک فاز 2 اکباتان گفت: «پلیس برای بازگشایی کامل محور ورودی مگامال پیگیر نصب علائم هشدار و ایمنی لازم جهت جلوگیری از بروز هرگونه حادثه می باشد. به همین منظور از مدیران مگامال خواسته ایم که علائم و تابلوهای مسیر را هر چه زودتر نصب کنند چون قطعا وجود آنها باعث می شود که خودروها به روشنی متوجه شوند که برای ورود به مگامال تنها باید از این مسیر استفاده کنند. در حال حاضر برای تکمیل این مسیر از نظر مباحث راهنمایی و رانندگی نیاز به نصب تابلوی هشدار، انجام خط کشی و استفاده از گاردریل (حفاظ های فلزی کنار جاده ای) می باشد که در خصوص بحث گاردریل درخواست استفاده از گاردریل 2 طبقه را ارائه کرده ایم تا به منظور حفظ جان عابران پیاده کسی نتواند از روی گاردیل عبور و در حاشیه اتوبان توقف کند.»

افتتاح مسیر مگامال فتح باب بقیه موارد است

رجبعلی خسرو آبادی شهردار منطقه 5 هم در خصوص اهمیت احداث این مسیر گفت:«آنچه که با ما با دوستان طی جلسات 3 ماه و چند روز اخیر بازگو کرده ایم این است که اقداماتی که می توان در حال حاضر برای مردم انجام داد را به اجرا برسانیم تا مردم متوجه شوند که در این مسیر حرکت صورت می گیرد. بعضی مواقع حتی اقداماتی را که می توانیم انجام دهیم با تأخیر صورت می دهیم و استنباط مردم هم این می شود که اصلا کسی نمی خواهد کاری انجام دهد و این نگاه بدی است هم از لحاظ اجتماعی و هم از لحاظ فرهنگی. من فکر می کنم این پروژه [افتتاح مسیر اختصاصی مگامال] باید فتح بابی باشد برای 2، 3 مورد باقی مانده که در کنار این پروژه داریم از جمله بحث فضای سبزی که باید ایجاد شود و همچنین اتمام پروژه مترو که ان شاء ا... مجموعه این کارکردها روند منظمی را در پیش گیرد تا در نهایت خدمتی به مردم ارائه شود.»

شهردار منطقه همچنین در مورد اختلافات فیمابین مترو و مگامال نیز گفت: «جلساتی را گذاشته ایم که ان شاء ا... موضوعات حل می شود چه در بحث ورودی مترو در مگامال و چه در مورد فضایی که باید در اختیار مگامال قرار گیرد تا پروژه فضای سبز در ادامه به اجرا برسد. امیدواریم که دوستان مترو و مگامال کمک کنند تا مشکلات آن قسمت نیز برطرف شود.»   

منتشر شده در شنبه 1 دي 1397       کد خبر : 8592
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح