سارق همزمان چند خودرو در فاز یک اکباتان دستگیر شد

سارق همزمان چند خودرو در فاز یک اکباتان دستگیر شد

مأموران گشت کلانتری 135 آزادی موفق به دستگیری سارقی شده اند که در یک مدت زمان کوتاه لوازم داخلی چند خودرو را با هم سرقت می کرد.  

به گزارش سایت خبری اکباتان، عصر روز دوشنبه افسران گشت کلانتری 135 آزادی در حوالی بلوک A1 واقع در فاز یک شهرک اکباتان با خودرویی مواجه می شوند که قفل دربهای آن باز است و پس از بازرسی داخل آن متوجه تعداد قابل توجهی از لوازم شخصی همچون کیف مدارک، ساعت مچی طلا و ... می شوند.

مأموران همانجا مشکوک می شوند که احتمالا لوازم موجود در خودروی پژو 405 سرقتی بوده باشند و از آنجاییکه قفل دربها باز بوده احتمال می دهند که سارق آنها همان دور و اطراف باشد که البته درست هم حدس زده بودند چون فرد سارق با مشاهده نیروهای کلانتری در میان ماشین های پارک شده خود را پنهان کرده بود.

در نهایت پس از حدود نیم ساعت گشتن فرد سارق را در بین خودروها پیدا می کنند اما وی پس از اینکه متوجه می شود مأموران به سمتش می آیند به طرف بازارچه های فاز یک متواری می شود و بالاخره در حوالی سوپر 5 دستگیر می شود و البته در همان بدو دستگیری منکر هرگونه مالکیت خودرو پژو و لوازم سرقتی داخل آن می شود. اما پس از بررسی مدارک مالکیتی داخل خودرو و بعضی سرنخهای دیگر مأموران مطمئن می شوند که خودرو متعلق به وی بوده و اجناس داخلی خودروها نیز توسط وی به سرقت رفته است.

آنطور که مشخص شده است شگرد این سارق سابقه دار که تاکنون چند مرتبه به جرم سرقت لوازم اتومبیل دستگیر شده به این شکل بوده که خودروی خود را در یک محل مناسب پارک می کرده و به عمد قفل دربها را نیز باز می گذاشته تا در یک مدت زمان نسبتا کوتاه بتواند محتویات سرقت شده خودروها را به سمت ماشینش آورده و بدون زحمت باز و بسته کردن دربهای ماشین خود لوازم را داخل آن قرار می داده و به سراغ سوژه بعدی سرقت می رفته. سارق حدودا 40 ساله بنا به اطلاعات بدست آمده از بیرون اکباتان برای سرقت به داخل این محدوده می آمده و با شکستن شیشه های خودروهای لوکس همچون بنز و بی ام و اقدامات مجرمانه خود را به انجام می رسانده است.

از وی مقادیر لوازم شخصی همچون کیف مدارک، البسه، تب لت، ساعت مچی طلا و لوازم داخلی خودروها همچون باند، پنل پخش خودرو و ... کشف شده که ضمیمه پرونده وی شده است.   

منتشر شده در چهارشنبه 10 بهمن 1397       کد خبر : 8727
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح