تخفیف بیشتر کالا در «روز مشتری» هایپرمی اکباتان

تخفیف بیشتر کالا در «روز مشتری» هایپرمی اکباتان

فروشگاه هایپرمی شهرک اکباتان در روزهای پایانی سال بدون هیچگونه کمبودی در گروه اقلام خوراکی، شوینده ها، خانگی و ... به کار خود ادامه می دهد و طبق اعلام مدیریت این فروشگاه با تکیه بر همین فراوانی کالا روز چهارشنبه یعنی فردا «روز مشتری» نامگذاری و تخفیفات ویژه تری برای خریداران در نظر گرفته خواهد شد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، هایپرمی اکباتان با دارا بودن بیش از 1000 قلم کالا ایام شلوغی را در آخرین روزهای سال 97 سپری می می کند اما در همین شرایط هم مدیران و تصمیم گیرندگان روز چهارشنبه 15 اسفند ماه را روز مشتری در هایپرمی اعلام کرده اند و بر همین اساس ضمن فروش کالا با تخفیف های بیشتر به نسبت روزهای دیگر تعداد قابل توجهی کارت تخفیف نیز به خریداران اهدا می گردد. این کارت های تخفیف البته جدا از کارت هایی می باشد که باشگاه مشتریان در اختیار اعضای آن قرار می دهد.

مرتضی میرزایی مدیریت فروشگاه هایپرمی در اکباتان در این خصوص به «4 اکباتان» گفت: «این کارتها به صورت کاملا تصادفی توسط صندوق به مشتریانی که خریدی انجام داده اند تعلق می گیرد و به هیچوجه نه مبلغ خرید و نه شخص صندوق دار در اختصاص این کارتها به مشتریان تأثیر گذار نیستند.»

وی همچنین افزود: «در حال حاضر سیاست کاری مجموعه هایپرمی این است که بیشترین تخفیف ممکنه ابتدا بر روی گروه کالایی خوراکی و سپس شوینده ها اعمال شود تا مردم با قدرت خرید بیشتری به رفع نیازهای مصرفی خود بپردازند. طبیعی است که ما هم در اکباتان همین سیاسیت را دنباله روی هسیتم.»

هایپرمی در اکباتان طی 5 سال گذشته با اتخاذ سیاست های خاص فروش همچنان توانسته سهم خود در بازار خرده فروشی را حفظ و حتی افزایش دهد. این امر در شرایطی رخ داده است که در شعاع تنها چند کیلومتری این فروشگاه چند مرکز خرید بزرگ به فعالیت می پردازند اما مشتریان وفادار به هایپرمی همچنان به روال سابق خود ادامه می دهند.

فروشگاه هایپرمی شهرک اکباتان در داخل مجتمع مگامال قرار دارد و درب بیرونی آن نیز در میدان شهید صارمی فاز 2 ابتدای بلوار شهید صارمی قرار دارد.   

منتشر شده در سه شنبه 14 اسفند 1397       کد خبر : 8855
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح