مجمع هیئت مدیره مرکزی اکباتان با فشار منتقدین لغو شد

مجمع هیئت مدیره مرکزی اکباتان با فشار منتقدین لغو شد

مجمع عمومی و فوق العاده هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان که قرار بود روز جمعه (فردا) برگزار شود با اعلام رسمی رئیس هیئت فعلی هیئت مدیره لغو و به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، اواسط هفته جاری نامه ای از طرف شورای هماهنگی فاز 2 اکباتان منتشر شد که در آن به صراحت از تغییرات عمده در اساسنامه هیئت مدیره مرکزی که قرار بود روز جمعه به رأی گیری گذاشته شود انتقاد و حتی در بخش پایانی آن عبارت «در صورت عدم موافقت و تعجیل در به تصویب رساندن اساسنامه مورد نظر و اصرار بر تحمیل خواسته های هیئت مدیره مرکزی، گزینه شورای هماهنگی [فاز 2] عدم شرکت و تحریم این مجمع خواهد بود.» به چشم می خورد.

پس از این نامه طبیعی بود که بحث ها در فضای مجازی بالا بگیرد و توضیحاتی از طرف حسین کرد رئیس هیئت مدیره مرکزی نسبت به برخی موارد مطرح شده ارائه گردد اما با قانع نشدن منتقدان در نهایت هیئت مدیره مرکزی اکباتان مجبور شد مجمع عادی و فوق العاده روز جمعه را که ابتدا قرار بود تغییرات اساسنامه به رأی گیری گذاشته شود و سپس انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره مرکزی برای مدت 2 سال صورت پذیرد لغو کند.

شورای هماهنگی فاز 2 گروهی متشکل از مدیران بلوکهای فاز 2 اکباتان می باشد که طی یکی دو سال گذشته تشکیل و پایه گذاران آن با شعار «احیای حقوق از دست رفته فاز 2» نسبت به راه اندازی آن اقدام کرده اند.

در همین زمینه اینکه رئیس فعلی هیئت مدیره مرکزی اکباتان یعنی حسین کرد یکی از دست اندرکاران سابق در بلوکهای فاز 2 می باشد و این میزان از انتقاد نسبت به عملکرد وی وجود دارد که کار به لغو مجمع می کشد قطعا پرسش مهمی است که نمی توان چندان آن را مورد توجه قرار نداد.

دوره فعلی هیئت مدیره مرکزی اکباتان با ریاست علی اراداتی عضو هیئت مدیره بلوک 2 آغاز شد اما در نیمه راه یعنی گذشت تنها یکسال اعضای منتقد در داخل گروه هیئت مدیره مرکزی تصمیم به جایگزینی حسین کرد در مقام رئیس گرفتند، تغییری که به زعم بسیاری از افراد مطلع نوعی «واپسگرایی» برای هیئت مدیره مرکزی اکباتان محسوب می شد و حالا کار به شرایطی رسیده است مجمع عمومی و فوق العاده هیئت مدیره مرکزی با فشار منتقدین لغو می شود.  

گفتنی است حسین کرد چندی پس از انتخاب به عنوان ریاست هیئت مدیره مرکزی اکباتان در جمع منتخبین هیئت مدیره ی بلوک خود نیز قرار نگرفت. 

منتشر شده در پنجشنبه 16 اسفند 1397       کد خبر : 8864
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح