اعلام رئیس کلانتری برای ساعت تعطیلی اصناف اکباتان در چهارشنبه سوری

اعلام رئیس کلانتری برای ساعت تعطیلی اصناف اکباتان در چهارشنبه سوری

بنا بر اعلام مجتبی شمس رئیس کلانتری 135 آزادی اصناف شهرک اکباتان در عصر روز سه شنبه مصادف با چهارشنبه سوری تنها تا ساعت 17 عصر مجاز به فعالیت می باشند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، رئیس کلانتری 135 آزادی در نشستی رو در رو با مدیران بازارچه ها و بلوکهای اکباتان که در مسجد بعثت فاز 1 برگزار شده بود با اعلام اینکه کلانتری 135 آزادی طبق نظرسنجی های صورت گرفته در سال گذشته یکی از 3 کلانتری برتر شهر تهران در حوزه عملکرد انتظامی شناخته شده افزود: «خوشبختانه میزان وقوع سرقت در اکباتان و بیمه کاملا روند کاهشی دارد اما گاهی اوقات به سوژه هایی برخود می کنیم که خودمان هم تعجب می کنیم. به طور مثال چندی پیش یک سارق معمولی را دستگیر کردیم که از وی حدود یک و نیم میلیارد تومان اموال مسروقه از جمله چند فقره ساعت طلای بسیار با ارزش کشف شد.»  

وی در مورد نحوه عملکرد پلیس در ایام تعطیلات نوروز نیز گفت: «بدون تعارف با افراد برهم زننده نظم و امنیت عمومی در ایام تعطیلات نوروز با شدت برخورد می شود و هیچگونه مدارایی با این افراد صورت نخواهد گرفت. در خصوص جابه جایی و حمل و نقل اسباب و وسائل هم همانند سالهای گذشته در ایام تعطیلات این موضوع تنها با مجوز کلانتری امکان پذیر است.»

شمس در رابطه با ساعات کار اصناف در شب چهارشنبه سوری هم گفت: پایان کار اصناف در شب چهارشنبه سوری ساعت 17 خواهد بود و اگر فردی از این موضوع تخطی کند مسوولیت ضررهای ناشی از آن بر عهده خودش خواهد بود. ضمن اینکه کلانتری نیز با اصناف متخلف برخورد خواهد کرد.

رئیس کلانتری 135 آزادی در پایان خواستار در دسترس بودن اصناف حساس همچون طلافروشی ها در شب چهارشنبه سوری و حضور یک نفر نگهبان در هر کدام از بازارچه های شهرک اکباتان گردید.         

منتشر شده در دوشنبه 27 اسفند 1397       کد خبر : 8905
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح