حضور نماینده بیمارستان صارم در کنگره بین المللی زنان و زایمان سئول - لندن

حضور نماینده بیمارستان صارم در کنگره بین المللی زنان و زایمان سئول - لندن

کنگره بین‌المللی زنان و زایمان مطابق دوره های پیشین در سال 2020 نیز برنامه ‌ریزی شده و جزو سمینارهای معتبر سال آینده میلادی خواهد بود.
به گزارش «4 اکباتان» به نقل از سایت رسمی بیمارستان صارم، در این کنگره مطابق روال گذشته از دکتر صارمی به عنوان سخنران رسمی این سمینار وعضو کمیته سازماندهی دعوت به عمل آمده است.

طبق اعلام سایت رسمی این کنگره، تیر ماه سال 1399 که مصادف با جولای سال 2020 میلادی می ‌باشد شهرهای سئول و لندن بصورت مشترک میزبان این همایش بزرگ علمی خواهند بود. هر ساله سمینار رشته زنان، زایمان و نازایی در یکی از کشورهای جهان و با حضور بزرگان و نام‌آوران این رشته از کشورهای مختلف دنیا برگزار شده و در آن به ارائه تازه ‌ترین تحقیقات و روش‌های نوین درمانی و مطالعاتی در این حوزه‌ها پرداخته می‌شود و مدیر عامل بیمارستان صارم همواره جزو سخنرانان اصلی و اعضای هیئت اجرایی این سمینارها بوده و در سال‌های متوالی از ایشان دعوت به عمل آمده است.
لازم به ذکر است سمینار سالانه زنان، زایمان و نازایی معتبرترین سمینار علمی این رشته در جهان است و هر سال طبق برنامه از قبل تعیین شده و با هدف بررسی آخرین دستاوردهای این شاخه از علم پزشکی برگزار می‌شود.

منتشر شده در شنبه 7 دي 1398       کد خبر : 9598
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح