توضیحات تکمیلی در خصوص دیدار با رئیس کلانتری

توضیحات تکمیلی در خصوص دیدار با رئیس کلانتری

به فاصله یکساعت بعد از درج خبری که در خصوص دیدار شهردار ناحیه 6 و شورایاران اکباتان با رئیس کلانتری 135 آزادی صورت گرفت، روابط عمومی شهرداری ناحیه در تماسی تلفنی توضیحات لازم را در این خصوص ارائه کرد.

بنا بر اعلام مژگان دولتشاهی، «دیدار شهردار ناحیه 6 با ریاست کلانتری 135 به منظور ترفیع درجه جناب سرهنگ شعبانپور و با تنها با همراهی دبیر شورایاری شهرک اکباتان صورت گرفته است».

دولتشاهی از ذکر توضیحات بیشتر در این زمینه خودداری نمود اما در سوی دیگر سید روح ا... علوی نیا دبیر شورایاری کوی بیمه نیز در خصوص اعلام این مسئله که هماهنگی دیدار با ریاست کلانتری 135 توسط مسوول خانه ایثار و جهاد سرای محله بیمه صورت گرفته آنهم بدون اطلاع مدیر محله بیمه، اذعان کرد: سرای محله بیمه در حال به صورت قطعی دارای مسوول خانه ایثار و جهاد نمی باشد چون ما فردی را به اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری ناحیه معرفی کرده ایم که منتظر تأیید نهایی دوستان هستیم. پس افراد مورد اشاره فعلا زیر مجموعه سرای محله بیمه به حساب نمی آیند.

وی همچنین افزود: امناء کوی بیمه روز دوشنبه جلسه دارند و در این فرصت از جناب سرهنگ شعبانپور دعوت به عمل خواهیم آورد تا به نحوی شایسته در خدمت ایشان باشیم.

خبر مرتبط: چرا برای رئیس کلانتری 135 احترام بیشتری قائل نشدید؟ 

منتشر شده در پنجشنبه 7 مرداد 1395       کد خبر : 4553
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح