حذف خبر مبهم از سایت هیئت مدیره مرکزی

حذف خبر مبهم از سایت هیئت مدیره مرکزی

هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان در اقدامی منطقی نسبت به خبر درج شده در 4 اکباتان با عنوان «هیئت مدیره مرکزی دارالقرآن را همچنان «غصبی» می داند» (اینجا را بخوانید) واکنش نشان داده و خبر مربوطه را از روی سایت این مجموعه حذف کردند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، علیرضا شکوهی رئیس هیئت مدیره بلوک B1 و عضو هیئت مدیره مرکزی اکباتان که مسوولیت مستقیم سایت اطلاع رسانی این مجموعه را بر عهده دارد ضمن تأیید این مطلب گفت: «مشی کاری اعضای هیئت مدیره مرکزی بر مبنای انتقاد پذیری و دریافت نقطه نظرات سازنده افراد مرتبط با شهرک اکباتان می باشد.اعتقاد راسخ ما این است که برای پیشرفت امور باید از نقدهای سازنده و مثبت استفاده کرد. در رابطه با خبر مذکور هم باید بگویم که این خبر در راستای سیاست های کلی هیئت مدیره مرکزی منتشر نشده و به هیچوجه نظر اعضا تلقی نمی شود و اپراتور شخصا این خبر را بر روی سایت قرار داده بود که به محض اطلاع خواستار حذف آن شدیم».    

وی در ادامه افزود: سایت جدید هیئت مدیره مرکزی اکباتان به تازگی کار خود را آغاز کرده است و ما سعی کردیم نواقصی که در سایت قبلی وجود داشت را اصلاح کنیم. البته طبیعی است که تا رسیدن به نقطه ایده آل راه زیادی باقی مانده باشد پس انتظار داریم که در صورت مشاهده ایراد و اشکال مراتب به اطلاع مجموعه هیئت مدیره مرکزی برسد.

شکوهی در پایان صحبت هایش تعامل نزدیک با رسانه ها بالاخص رسانه های محلی را یکی از رویکردهای کاری اعضای فعلی هیئت مدیره مرکزی برشمرد و در این راه خواستار همراهی بیشتر فعالان رسانه ای بومی و محلی برای حل مشکلات شهرک اکباتان شد.   

در رابطه با انتشار خبر مورد اشاره در سایت هیئت مدیره مرکزی اکباتان شایان ذکر است که پس از ابلاغ حکم دادگاه تجدید نظر دیوان عدالت اداری در خصوص پرونده دارالقرآن، علی ارادتی رئیس هیئت مدیره مرکزی تمکین از قانون را به عنوان اولین اولویت کاری این مجموعه برشمرد. اما چند روز بعد در اقدامی تعجب برانگیز سایت این مجموعه مطالب بعضا تندی را در این خصوص منتشر کرد که حالا با واکنش منطقی صورت گرفته مشخص شده که اعضای هیئت مدیره مرکزی موافق اینگونه رفتارها نبوده و نیستند و می توان «نا آگاهی» از شرایط موجود را عامل اصلی بوجود آمدن این موارد دانست.       

منتشر شده در سه شنبه 27 تير 1396       کد خبر : 6784
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح