ارجاع پرونده شورایار اکباتانی از دادسرا به دادگاه

ارجاع پرونده شورایار اکباتانی از دادسرا به دادگاه

چندی پیش الهه تیرا شورایار شهرک اکباتان در اقدامی عجیب احضاریه خود به دادسرا را در فضای تلگرام منتشر کرد و حالا طبق اعلام یکی از شورایاران اکباتانی که نخواست نامش فاش شود برای این پرونده «قرار مجرمیت» صادر شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، چندی پیش با شکایت مدیر سابق آموزش در سرای محله اکباتان، پای شورایار اکباتانی که البته در حال حاضر در این شهرک سکونت ندارد به دادسرا باز و طرفین دفاعیات و مستندات خود را به مقام قضایی ارائه کردند. کلیت پرونده مورد اشاره نیز در خصوص «تهمت و افتراء» بود که حالا و به نقل از یکی شوارایاران اکباتانی این پرونده با قرار «مجرمیت» از دادسرا به دادگاه کیفری ارجاع و طی روزهای آتی در مورد آن تصمیم گیری نهایی صورت خواهد پذیرفت.

همانطور که اشاره شد بانوی شورایار اکباتانی پس از دریافت احضاریه دادسرا آن را در فضای تلگرام منتشر ساخت (اینجا را بخوانید) و تلاشی به انجام رساند تا از طریق شورایاری و گروه امناء اکباتان موضوع را حل و فصل نماید اما به نظر می رسد رایزنی ها و مذاکرات صورت گرفته برخی افراد چندان ختم به خیر نشده و شاکی حاضر به دادن «رضایت» نیست و به همین دلیل روال قانونی پرونده در حال طی شدن است.  

طی 3 سال گذشته و با انتخاب تیم شورایاران فعلی شهرک اکباتان، حاشیه های نسبتا زیادی حول و حوش نهاد شورایاری اکباتان، امناء اکباتان و البته سرای محله اکباتان رخ داده است و معلوم نیست این روند تا کی می تواند ادامه داشته باشد!؟  

سرای محله اکباتان ظرفیت بسیار بالایی از پتانسیل های فرهنگی و اجتماعی یک محله محسوب می شود که متأسفانه طی 3 سال گذشته تنها به محلی برای تسویه حسابهای شخصی و گروکشی های کاری تبدیل شده است. جا دارد در چنین مواردی که پای نهادهای قضایی به میان باز می شود ارگان های بالادستی همچون شهرداری یا ستاد شورایاری ها در آن عمل شوند چون در نهایت محکومیت شورایار شهرک اکباتان که نمایندگی محلی مردم اکباتان را بر عهده دارد به نفع هیچکس نیست و این مورد یک نمره منفی در کارنامه شورایاری اکباتان ثبت خواهد کرد.  

منتشر شده در يكشنبه 23 مهر 1396       کد خبر : 7177
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح