مدیر عامل مگامال رفت، سرپرست آمد

مدیر عامل مگامال رفت، سرپرست آمد

«مگامال» شهرک اکباتان یکبار دیگر دستخوش تغییراتی در رأس هرم مدیریتی خود شد تا شاید راهی برای گذار از بن بست های موجود پیدا شود.

به گزارش سایت خبری اکباتان، جلسه معارفه سرپرست جدید شرکت نگین آرای آسیا در اواخر هفته گذشته برگزار و بدین ترتیب «نیازی» جایگزین سید مجتبی شفیعی شد که اتفاقا خود وی نیز در ابتدا به عنوان سرپرست کارش را آغاز کرده بود.

تغییرات از کجا استارت خورد؟

مدیر عامل سابق چند ماهی می شد که استعفا داده بود اما هیئت مدیره پذیرش استعفای وی را به تعویق انداخته بود. در این رابطه حتی نقل قولی غیر رسمی و البته تأیید نشده هم از خود شفیعی به گوش می رسید که «اشتباه کردم مسوولیت مگامال را پذیرفتم».

به هر صورت از چند ماه پیش اختلاف نظرهایی در پیشبرد برنامه های ساخت و ساز در مگامال میان مدیر عامل و برخی مدیران بالادستی بوجود آمده بود که یکی از مهمترین دلایل آن نیز به بروز برخی برخوردها مدیر عامل با مالکان بخش «فود کورت» (سرای غذا) باز می گشت. مجموعه ای که به دفعات راه اندازی آن به تأخیر افتاده و همین مشکل صدای مالکان را به گوش مدیران بالادستی رسانده بود که طبعا این مورد زیاد به مذاق آقای مدیر عامل خوش نیامد. البته خود شفیعی هم تلاش زیادی برای راه افتادن به این مجموعه به خرج داد و حتی یک بار در گفت و با گو با 4 اکباتان از احتمال زیاد آغاز به کار فود کورت در عید فطر سال 96 سخن گفت (اینجا را بخوانید) اما در عمل این اتفاق رخ نداد.

بررسی دستاورد مدیر عامل سابق

یکی از مهمترین نکاتی که در کشور ما بعد از رفتن مدیران باید مورد توجه بیشتر واقع شود دستاوردی است که از حضور افراد بر جا می ماند.

سید مجتبی شفیعی از روزهای نخست آغاز به کارش در مگامال تلاش بسیار زیادی به خرج داد تا گره کور برخی مشکلات را باز کند اما واقعا در یک سری موارد «نشد که نشد». نمونه بارز این موضوع هم سلسله مکاتباتی بود که با شرکت مترو برای بازگشایی یکی از درب های خروجی ایستگاه متروی اکباتان که مسافران را به داخل محوطه اصلی مگامال هدایت می کند، می باشد. اما به رغم اتمام مراحل فنی و تنها به سبب یک اختلاف مالیِ 50 میلیارد تومانی، درب مذکور همچنان بسته مانده است.  

اما از سوی دیگر پردیس سینمایی مگامال در زمان حضور شفیعی به بهره برداری رسید و مسیر اختصاصی اتوبان شهید ستاری به مگامال نیز در مراحل پایانی کار قرار داد که قطعا افتخار بریدن «روبان» و افتتاح آن به نفر جایگزین خواهد رسید.

سرپرست جدید

مهندس نیازی از سال 94 به مجموعه نگین آرای آسیا پیوسته است و علاوه بر مسوولیت «مشاور بهره برداری مجموعه» دبیر هیئت مدیره را به دوش کشیده است و از این جهت مورد اطمینان سهامداران اصلی مگامال قرار دارد.

نیازی قطعا کار سخت و دشواری را پیش رو دارد چون حال و روز مگامال آنطور که باید باشد نیست و خود دست اندکاران نیز به خوبی این موضوع را درک کرده اند.

به هر صورت باید منتظر ماند و دید گره کور برخی قسمتهای مگامال چه زمان باز می شود. فراموش نکنیم که هنوز هیچ اثری از فضای سبز و پارک وعده داده شده به چشم نمی خورد.

شاید خیلی ها از گفتن این مطلب خوششان نیاید اما حضور سرپرست جدید طی 2 سال گذشته سومین تغییر در جایگاه مدیر عاملی شرکت نگین محسوب می شود.

منتشر شده در شنبه 13 آبان 1396       کد خبر : 7268
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح