ما از مگامال زمین نخواستیم!/ احتمال جا به جایی محل ساخت پله فرار مترو

ما از مگامال زمین نخواستیم!/ احتمال جا به جایی محل ساخت پله فرار مترو

پس از درج خبری که طی روزهای گذشته با عنوان « مترو از مگامال مجدد زمین می خواهد» (اینجا را بخوانید) فرصتی دست داد تا از مهندس «آرمان رضا محدث» مدیر سابق شرکت مجری در راه اندازی خط 4 شرکت مترو که این روزها بازنشسته شده، موضوع را پیگیر شویم. گفتنی است علت پیگیری از محدث ارائه درخواست زمین در زمان حضور ایشان در مسوولیت کاری  بوده است.   

به گزارش سایت خبری اکباتان، وی در پاسخ به چرایی درخواست زمین به صراحت عنوان کرد: ما هیچگاه زمین از مگامال نخواسته ایم، ما 80 متر زمین می خواهیم برای هواکش و پله فرار ایستگاه شهرک اکباتان به صورت دائم و الباقی به صورت موقت برای راه اندازی کارگاه مورد نیاز. بنابر این از شهرداری درخواست زمین کردیم که متقابلا شهرداری هم صورتجلسه کرد و تحویلمان داد اما وقتی رفتیم نقشه برداری را پیاده کردیم متوجه شدیم که در محوطه ای است که مگامال حصار کشیده بنا بر این مگامال اضافه جلو آمده است یعنی باید بگویم که این زمینها متعلق به مگامال نیست.

وی همچنین در خصوص پیگیری های پس از این موضوع نیز گفت: شهرداری طی نامه ای این موضوع را به مدیران مگامال اطلاع داده که زمین صورتجلسه شده و در اختیار مترو قرار گرفته، عملا در اختیار مگامال است و به همین دلیل شهرداری از مگامال خواسته است که زمین را تخلیه کند.

گفتنی است پیش از این مجری خط 4 مترو در نظر داشت که از محوطه ی مقابل بلوک های  13 یا 15 در فاز 2 برای ایجاد هواکش و پله فرار استفاده نماید و حتی رایزنی هایی نیز در این خصوص صورت گرفت اما حالا به نظر می رسد نقشه های فنی ایستگاه مترو تا حدودی تغییر کرده و ایجاد تأسیسات به داخل زمین های خاکی انتقال یافته است. 

منتشر شده در دوشنبه 8 مرداد 1397       کد خبر : 8158
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح