ساکنین بلوک 8 همچنان در پی پاسخ پرسش های ساده!

ساکنین بلوک 8 همچنان در پی پاسخ پرسش های ساده!

پیگیری های شماری از ساکنین بلوک 8 در فاز 2 شهرک اکباتان در خصوص موضوعاتی همچون آسانسور، تأسیسات، قبض آب و ... دیگر از روز و هفته و ماه گذشته است و این در حالی است که هیچ تلاش خاصی برای اقناع این گروه از ساکنین از طرف هیئت مدیره صورت نگرفته و نمی گیرد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، همانطور که اشاره شد مدتهای مدیدی است که گروهی از ساکنین بلوک 8 در خصوص یک سری از موضوعات بلوک محل زندگی خود پرسشهایی را از هیئت مدیره مستقر مطرح می کنند اما در کمال ناباوری تاکنون پاسخی درست یا اقدامی متناسب در جهت شفاف سازی موارد مطرح مطروحه، از طرف هیئت مدیره بلوک 8 صورت نگرفته است.  

همانطور که پیش از این نیز به دفعات عنوان گردیده است عمده پرسشهای ساکنین مذکور در 3 موضوع سرنوشت پروژه آسانسورها، بدهی آب بلوک و وضعیت تأسیسات است که نگرانی هایی را برای آنها بوجود آورده است.

در خصوص تعویض و بازسازی آسانسورهای بلوک 8، این گروه از ساکنین معتقد هستند که پروژه به نسبت بلوکهای همسایه و همسان برای آنها گرانتر تمام شده و این گرانی در حالی تحمیل شده است که هنوز بعد از چند سال سرنوشت بخش پایانی این پروژه که همان دریافت برخی تأییدیه ها و گواهی نامه ها می باشد، به روشنی مشخص نیست. در خصوص آسانسورها شاید بد نباشد که گزارش کارشناس رسمی دادگستری مبنی بر وجود ایرادات عدیده در فرآیند ساخت و بازسازی آنها مورد بازخوانی واقع شود. (اینجا را بخوانید)  

در مورد قبض آب بلوک 8 و بدهی اعلام شده نیز ساکنین پیگیری هایی را صورت داده و از همین روی پرسشهایی جدی برای آنها ایجاد شده که جا دارد بدون جار و جنجال در این خصوص نیز شفاف سازی لازم صورت پذیرد.

اما موضوع سوم تأسیسات بلوک 8 می باشد که بنا بر اعلام صورت گرفته از طرف ساکنین به صورت غیر اقتصادی و با هزینه بیشتر به نسبت سایر بلوکهای فاز 2 اداره می شود که این موضوع نیز قطعا می تواند با فرآیند پاسخ گویی هیئت مدیره همراه شود.

همانطور که بارها پیش از این نیز عنوان شده است، 4 اکباتان با هدف پیگیری مطالبات ساکنین که البته به خواست آنها مطرح می شود، در برخی از مسائل بلوکها پیگیری های رسانه ای خود را به انجام می رساند.                   

منتشر شده در شنبه 31 شهريور 1397       کد خبر : 8301
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح