استقبال دبیر شورایاری کوی بیمه از ارائه گزارش عملکرد 4 ساله

استقبال دبیر شورایاری کوی بیمه از ارائه گزارش عملکرد 4 ساله

دبیر شورایاری کوی بیمه به طور قاطع از بحث انتشار کارنامه عملکرد شورایاران ناحیه 6 منطقه 5 در چهار سال گذشته استقبال کرد و اطلاع از عملکرد شواریاران را حق مردم و ساکنین محله دانست.  

به گزارش سایت خبری اکباتان، مهندس سید روح ا... علوی نیا با بیان این مطلب افزود: با صراحت می گویم که باید به کسانی که 4 سال پیش به ما اعتماد کردند و رأی دادند پاسخگو باشیم. با ارائه گزارش عملکرد خروجی کارهای انجام گرفته نیز مشخص خواهد شد.»

وی همچنین در ادامه گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته از طرف شورایاران کوی بیمه با مدیریت محله طی روزهای آینده گزارش کامل عملکرد شورایاران بیمه اعم از تعداد جلسات، مصوبات مکتوب شده، خروجی مصوبات و سایر موارد مرتبط در اختیار همسایگان قرار خواهد گرفت.   

پاسخ مثبت دبیر شورایاری کوی بیمه به درخواست انتشار گزارش عملکرد شورایاران اکباتان و بیمه پس از آن صورت گرفت که حدود 10 روز پیش مطلبی با عنوان «لزوم انتشار کارنامه عملکرد شورایاران اکباتان و بیمه در 4 سال گذشته» (اینجا را بخوانید) در سایت خبری اکباتان منتشر شد. لازم به ذکر است که تا لحظه تنظیم این خبر هیچ واکنشی از سوی شورایاری شهرک اکباتان در خصوص ارائه گزارش عملکرد یا حداقل توضیحاتی در باب آنچه که در 4 سال گذشته صورت گرفته، ارائه نشده است. این در حالی است که از گوشه و کنار خبر می رسد جلسات هماهنگی های اولیه برخی شورایاران فعلی اکباتان برای حضور در انتخابات آینده در حال برگزاری است.  

سعید رهنما، الهه تیرا، ربابه تبریزی، حسین ایمانی، هوشنگ هموطن، غلامرضا سرآبادانی و جواد محمودی 7 عضو شورایاری شهرک اکباتان را تشکیل می دهند که در انتخابات اسفند سال 93 حائز بیشترین آرای ساکنین محدوده شدند.

از قرار معلوم انتخابات پنجمین دوره شوارایاری های محلات شهر تهران در پایان سال جاری برگزار خواهد شد. 

منتشر شده در سه شنبه 3 مهر 1397       کد خبر : 8317
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح