توضیح تکمیلی پیرامون خبر «مسن ترین هنرمند شهرک اکباتان»

توضیح تکمیلی پیرامون خبر «مسن ترین هنرمند شهرک اکباتان»

چندی پیش خبری با عنوان « شکوفایی استعداد هنری خانم اکباتانی در سن 78 سالگی» (اینجا را بخوانید) در سایت خبری اکباتان منتشر شد. طی روزهای گذشته توضیحات تکمیلی این خبر از طرف اطرافیان خانم الهه چناری که بدون شک می توانند الگویی برای افراد مسن جامعه ما باشند برای ما ارسال شده است که در ادامه آمده است.

«الهه چناری متولد ۱۳۱۹ دروازه شمرون تهران با سابقه اقامت ۱۹ ساله در شهرک اکباتان از ۵ سال پیش نقاشی را در آموزشگاه ققنوس زیر نظر استاد یوسفی آغاز کرده است. خانم چناری بعد از فوت همسر و فرزند دومش آزیتا که از نخبه های دانشگاه تهران بود و توسط دولت کانادا بورسیه شده بود و متاسفانه درگیر بیماری سرطان شده و فوت می کند، با تشویق دو فرزند دیگرش «نازیلا» و «آریا» به نقاشی روی می آورد. پیشنهاد ایشان به همسن و سال های خودش این هست که از هنر به عنوان یک راه درمان بهره ببرند و خود را از مشکلات دور نگه دارند.»

4 اکباتان ضمن آرزوی موفقیت های روز افزون برای این مادر مهربان امیدوار است سایر همسالان ایشان بالاخص ساکنین شهرک اکباتان نیز راه وی را در پیش گرفته و با بهره گیری از مواهب زیبای زندگی، بهترین استفاده را از لحظات باقی مانده عمر خود ببرند.   

 

منتشر شده در پنجشنبه 5 مهر 1397       کد خبر : 8329
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح