قول رسیدگی راهور به مشکل پارک غیر مجاز جنب تصفیه خانه اکباتان

قول رسیدگی راهور به مشکل پارک غیر مجاز جنب تصفیه خانه اکباتان

در ادامه بازدیدهای میدانی فرمانده راهور منطقه 5 از مشکلات ترافیکی شهرک اکباتان، روز گذشته معبر مقابل بلوک C2 واقع در فاز یک مورد بازدید قرار گرفت.

به گزارش سایت خبری اکباتان، سرهنگ «علی همه خانی» در مرحله دوم اجرای وعده خود مبنی بر بازدید میدانی و رفع مشکلات ترافیکی شهرک اکباتان روز گذشته از نحوه توقف خودروهای پارک شده مقابل معبر عمومی بلوک C2 که چند سالی است بطور غیر قانونی به عنوان پارکینگ اختصاصی این بلوک مورد استفاده قرار می گیرد، بازدید و نکات لازم را یادآور شد.

وی در این رابطه ضمن اشاره به غیر قانونی بودن شکل پارک خودروها گفت: «قطعا حرکت صورت گرفته تضییع حقوق ساکنین شهرک اکباتان است و چنانچه دادگاه این فضا را به عنوان معبر عمومی تشخیص داده دیگر کسی حق ندارد بدینوسیله باعث از بین رفتن حق مسلم سایرین شود.»

همه خانی همچنین در خصوص نحوه برخورد با این خودروها نیز افزود: «به زودی طی هماهنگی هایی که صورت خواهیم داد برخورد جدی با خودروهای پارک شده به شکل غیر قانونی در این مکان در دستور کار قرار خواهد گرفت.»

همانطور که پیش از این بارها و طبق اسناد موجود اشاره شده است فضای مابین تصفیه خانه شهرک اکباتان و بلوک C2 حریم عمومی اکباتان محسوب می شود اما از سال 89 این زمین توسط مدیریت وقت بلوک به عنوان حریم اختصاصی در نظر گرفته شده و اقدام به محصور سازی آن با هدف ایجاد پارکینگ اختصاصی برای ساکنین همان بلوک، صورت گرفته است.

در همین رابطه شهرداری ناحیه 6 طی هماهنگی با مقام قضایی در چند نوبت اقدام به جمع آوری موانع ایجاد شده توسط عوامل اجرایی بلوک C2 نموده است اما آنطور که مشخص است فعلا تصمیم گیرندگان این بلوک قصدی برای تمکین در مقابل قانون از خود نشان نمی دهند.

شهریور ماه سال گذشته رئیس هیئت مدیره بلوک C2 در گفت و گو با 4 اکباتان به صراحت گفت: «به هیچوجه این زمین جزو زمین های عمومی شهرک نیست و اینجا جزو سند ما به حساب می آید و مدارک آن نیز موجود است. یک بار هم کارشناس آمده و این موضوع را کارشناسی کرده است.» (اینجا را بخوانید)

منتشر شده در دوشنبه 12 آذر 1397       کد خبر : 8535
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح