پس از 8 سال معبر عمومی از بلوک C2 پس گرفته شد

پس از 8 سال معبر عمومی از بلوک C2 پس گرفته شد

در آخرین روز کاری هفته گذشته پس از گذشت 8 سال استحکامات پارکینگ غیر مجاز احداث شده در محوطه بیرونی بلوک C2 توسط عوامل شهرداری ناحیه 6 جمع آوری شد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، چند سالی می شود که معبر مشترک بین تصفیه خانه فاضلاب در شهرک اکباتان و بلوک C2 توسط دست اندکاران بلوک اشغال و تحت عنوان پارکینگ اختصاصی ساکنین بلوک مذکور، استفاده می شد.   

پارکینگ مذکور از سال 1389 به محوطه بلوک C2  اضافه شد و طی سالهای گذشته همیشه در ساکنین این بلوک بوده است. حتی بعد از مطلبی که در مرداد 96 با عنوان « شهرک خواری به سبک بلوکهای اکباتان» (اینجا را بخوانید) در 4 اکباتان انتشار یافت، جلیل نیازی رئیس هیئت مدیره بلوک C2 به صراحت در مقام پاسخگویی برآمد و گفت: «به هیچوجه این زمین جزو زمین های عمومی شهرک نیست و اینجا جزو سند ما به حساب می آید و مدارک آن نیز موجود است. یک بار هم کارشناس آمده و این موضوع را کارشناسی کرده است.»

وی همچنین در پاسخ به این سوال که این زمین تا قبل از سال 89 به عنوان معبر عمومی مورد استفاده قرار می گرفته است هم اذعان کرد: « بله یک زمانی به عنوان معبر عمومی مورد استفاده قرار می گرفت اما بطور کلی این زمین در حال حاضر متعلق به بلوک C2 است و اسناد آن نیز موجود می باشد. این زمین در شرایط فعلی فضای سبز ما، محل پارک خودروهای ما و در کل بخشی از فضای خدماتی بلوک به حساب می آید. کسانی که معتقد هستند این زمین متعلق به بلوک ما نیست از مدارک موجود خبر ندارند.» (اینجا را بخوانید)

به هر صورت و با تمام اسناد موجود در نزد هیئت مدیره بلوک C2 بالاخره استحکامات پارکینگ غیر مجاز این بلوک جمع آوری شدند تا این فضا در قالب معبر عمومی به محدوده کلی شهرک اکباتان اضافه شود.

طبق اطلاعات بدست آمده اقدام شهرداری ناحیه 6 در قالب حکم صریح قضایی صادر شده در این خصوص صورت گرفته و البته در بهمن سال گذشته نیز اخطارهایی مبنی بر جمع آوری فنس های موجود به هیئت مدیره بلوک ابلاغ که با واکنش خاصی مواجه نشده بود.

گفتنی است طبق اعلام منابع آگاه سازمان آتش نشانی به دلیل خطراتی که بستن شدن این معبر برای امداد رسانی به برخی نقاط اکباتان ایجاد کرده بود، از مدتها پیش نظریه خود مبنی بر لزوم بازگشایی این معبر را اعلام کرده بود.  

منتشر شده در شنبه 15 ارديبهشت 1397       کد خبر : 7875
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح