درباره ما

صاحب امتیاز: مهری کاظمی

مدیرمسئول:  آیدین شیرگو

شماره مجوز: 76659

زمینه فعالیت رسانه: فرهنگی - اجتماعی

رعایت حد اعتدال و میانه روی از مهمترین ارزش های مورد نظر و قطعی 4 اکباتان است. نداشتن گرایش تند به چپ و راست در زمینه سیاسی – اجتماعی و فرهنگی مشی این رسانه می باشد.

رعایت انصاف و قضاوت منصفانه در مورد عملکرد مدیران در گزارشات ، رپرتاژ ها ، خبرها و تحلیل ها و ... از پایه های اصلی اعتقادی پایگاه خبری 4 اکباتان است.

این پایگاه به هیچ نحو قصد ندارد با تحریف خبر ، تحریف گفته های مدیران و مسئولین و اشخاص حقیقی و حقوقی و برداشت های سوء و غلط از گفته های آنها به منافع خاص دست پیدا کند.

اگر هر گونه اشتباه سهوی در مصاحبه و نقل قول افراد به وجود آید و مورد اعتراض قرار گیرد این رسانه خود را موظف می داند در همان صفحه بلافاصله در اسرع وقت جبران و اصلاح نماید.

احترام به حقوق همه انسان ها با هر گونه گرایش و خط مشی سیاسی از اصول اساسی و باورهای قلبی 4 اکباتان است و همه انسان ها را دارای کرامت انسانی می داند.

4 اکباتان به هیچ نحو به دنبال مچ گیری و بعضی شیوه های غیر اخلاقی رایج در بعضی از مطبوعات نبوده و نخواهد بود.

4 اکباتان تلاش می کند حسن ارتباط و تعامل معقولانه خود را با همه گروه ها و جریانات سیاسی که در کشور رسماً و قانوناً مورد پذیرش هستند را حفظ نماید.

این رسانه تلاش میکند و اعتقاد دارد که کارمند و پرسنل آن به مثابه سرمایه انسانی هستند و کوشش میکند با راهنمایی و پذیرش انتقادات این ارزش و کرامت والا را برای نیروها و کارمندان خود قائل باشد.

اعتقاد و پایبندی به اصول اخلاق اسلامی و ارزش های اسلامی در پوشش و رفتار و حرکات و مراودات کارکنان 4 اکباتان از دیگر موارد ارزشی ما محسوب میشود.

جدی بودن در محیط کار و جلوگیری از هر گونه حاشیه پردازی – رفتارها و مراودات غیر ارزشی در میان پرسنل از اصول عملی و باورهای جدی کلیه اعضا پایگاه خبری است.

برخورد متین و با احترام با ارباب رجوع  و راهنمایی و پاسخگویی دقیق و محترمانه به ارباب رجوع از دیگر اصول اعتقادی 4 اکباتان است.

رعایت احترام و ادب در حق مخاطبان 4 اکباتان چه حقوقی چه حقیقی

نظم و انضباط کاری و اداری به صورت دقیق و جدی

پایبند بودن به پرداخت آخرین حق و حقوق پرسنل که با آنها توافق شده است

نقد پذیری و تعامل همه جانبه با همکاران مطبوعاتی در سراسر کشور

4 اکباتان به لحاظ ماموریت خاصی که برای خودش ترسیم نموده است تلاش می کند عمده کوشش آن در راستای افکار عمومی در بالا بردن سطح آگاهی جامعه هدف باشد.

4 اکباتان به شدت تاکید می کنند که از رقابت بیزار است و تلاش می کنند دیگر مدیران را نیز به مسیر تعامل مثبت و دوستی و صمیمیت هدایت کنند.

تلاش می شود همه افراد و نیروهای پایگاه خبری 4 اکباتان با واقعیت کاملاً روشن و شفاف به کار مشغول شوند و حق و حقوق آنها طبق قراردادهای تنظیم شده کامل و جامع پرداخته شود.

شفاف سازی فعالیت ها و استفاده از نقطه نظرات و پیشنهادهای اصلاحی پرسنل در دستور کارجدی مدیریت قرار دارد.

پایگاه خبری 4 اکباتان معتقد است همانطور که این مجموعه از جامعه بهره مند می شود باید جامعه نیز متقابلا از این پایگاه خبری متتفع شود .

منتشر شده در جمعه 29 مرداد 1400       کد خبر : 10178
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح